Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@22:26:57 GMT

شب نشینی‌های معرفتی در شهر شهباز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۹۹۲۹۸

شب نشینی‌های معرفتی در شهر شهباز برگزار می شود

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهر شهباز گفت: جلسات شب نشینی‌های معرفتی با هدف تعمیق باورهای دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان، بصیرت افزایی، معنویت و اخلاق اسلامی برای اولین بار در شهر شهباز برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش دیار آفتاب؛ حسین اکبری مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهر شهباز محله هفته به خبرنگار شازندما گفت: جلساتی با عنوان شب نشینی‌های معرفتی ویژه اعضای کانون با موضوع احکام، بصیرت، معرفت و اعتقادات هفته‌ای یکبار در پارک چما، شهر شهباز برگزار و حاضرین در این نشست ها از پاسخگویی های حجت الاسلام منصوری امام جماعت مسجد بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جلسات با هدف تعمیق باورهای دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان، بصیرت افزایی، معنویت و اخلاق اسلامی برای اولین بار برگزار می شود و با استقبال پرشور جوانان همراه است.

اکبری با بیان اینکه در راس برنامه های فرهنگی برنامه های اعتقادی است چراکه هر برنامه ای که زیر چتر ایمان و اعتقاد باشد کارساز خواهد بود، ادامه داد: هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان در این نشست ها شرکت کنند به همان میزان در استحکام و تقویت بنیه های اعتقادی و اندیشه ای نسل جوان کشور موثر هستند.

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهر شهباز محله هفته حضور در نشست های معرفتی و شرکت در بحث های گوناگونی در حوزه علمی و دینی که مطرح می شود کمک زیادی در تقویت پایه‌های اعتقادی و معرفتی جوانان دارد.

وی در ادامه به برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستان 96 با عنوان آسمانی‌ها اشاره کرد و افزود: هم اکنون قریب به 70 نفر از خواهران و برادران در سنین 5 تا 22 سال در رشته های مختلفی که کانون فرهنگی هنری برگزار می کند ثبت نام کردند و مشغول فراگیری آموزش های مرتبط هستند.

اکبری اظهار کرد: کلاس های فوتبال و فوتسال ویژه پسران به همت کانون نیز از طرفداران فراوانی برخوردار است و پایان کلاس ها، تیم های کانون ضمن حضور در مسابقات درون کانونی با تیم های فوتبال و فوتسال سایر کانون ها نیز به رقابت می پردازند.

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهباز خاطرنشان کرد: آغاز رسمی برنامه‌های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری ثارالله با رویکر دینی، فرهنگی، هنری و ورزشی همزمان با روز عید سعید فطر آغاز شد و تا عید سعید غدیر خم مصادف با 18 شهریور ادامه می یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی که روز جمعه ۳۱ فروردین ماه در کنار سد شهدای تازه شهر در روستای گردشگری نظرآباد برگزار شد، مربیان کانون  سلماس برای کودکان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا کردند.

 کاغذ و تا، کاردستی و نقاشی از فعالیت های اجرایی کانون در این جشنواره بود که با هدف نشاط آفرینی، با استقبال بی نظیر کودکان و خانواده های آنها همراه بود.

این جشنواره با هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری سلماس با استقبال پر شور مردم و با برنامه های متنوع و مفرحی همچون نمایشگاه صنایع دستی،  جشنواره غذا، موسیقی های محلی، بازی های بومی و محلی و با حضور ذبیح اله کاظمی فرماندار، مسئولین و جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان