Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهرام دبیری روز چهارشنبه در آغاز پنجاه و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌های کشور در تبریز، افزود: ارایه راهکار برای ایجاد درآمدهای پایدار برای مدیریت شهری از اولویت های هم‌اندیشی شوراهای اسلامی شهرهاست.
وی اظهار کرد: بخش عمده درآمدهای شهرداری‌ها درآمدهای ناپایدار بوده و بسیاری از قوانین جهت‌گیری شهرداری‌ها را به سمت درآمدهای پایدار محدود کرده و انتظارها از شهرداری‌ها برای بازنگری در رویکردهای تراکم‌فروشی نیز پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی تبریز یادآوری کرد: در صورت توجه و رسیدگی نکردن به ایجاد درآمد پایدار برای مدیریریت شهری، این چالش اقتصادی حالت بحرانی به خود می گیرد.
دبیری برگزاری پنجاه و هشتمین نشست روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان های کشور را فرصتی برای جمع‌بندی موارد مطرح شده در نشست‌های چهار سال گذشته اعلام کرد و ادامه داد: مجموعه مباحث مطرح در کمیسیون‌های مختلف نشست، فرصت مناسبی برای بررسی چالش‌های جدی و اشتراک راهکارها و تجربه‌های اجرایی را فراهم می کند.
وی با اشاره به تجربه‌های موفق شهرداری و شورای اسلامی تبریز در زمینه‌های اجتماعی گفت: شهر بدون گدا و معتاد متهاجر از ویژگی‌های منحصر بفرد تبریز است که در سایه همکاری و تعامل بین مجموعه‌های مدیریتی و بخش خصوصی ایجاد شده است.
دبیری افزود: مرکز ماده 16 شهرداری تبریز با همکاری استانداری، نیروی انتظامی و نهادهای اجتماعی، به عنوان یک زیرساخت و مرکز اجتماعی زمینه‌های تولد دوباره و مهارت‌آموزی معتادان متهاجر را فراهم کرده‌ است.
پنجمین نشست مشترک روسای شوراهای اسلامی استان و شهرهای مرکز استان در قالب پنجاه و هشتمین اجلاس رسمی مجمع مشورتی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به میزبانی شورای اسلامی و شهرداری تبریز در این شهر برگزار می شود.
بررسی رویکردها و اولویت های شوراها در دوره پنجم، نقد و بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده و قانون جامع مدیریت شهری، چالش های مدیریت شهری در تامین درآمدهای پایدار، اصلاح الگوی مصرف آب و توجه به فاکتورهای زیست محیطی و ارائه تجربیات شورای شهر و شهرداری تبریز در رفع معضل تکدی گری و معتادان متجاهر از جمله موضوع های مهم برای رسیدگی در این نشست است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر

شهرداری تهران طرح پرحاشیه صفحه یک روزنامه همشهری پس از ماجرای ترک جلسه شورای شهر توسط برخی اعضا با هدف اعتراض جمعی به قرارداد پرابهام اتوبوس‌های برقی چینی را روی دیوارهای شهر اکران کرده است. مدیریت شهری به جای اینکه پاسخگوی سوالات و ابهامات افکار عمومی و نمایندگان مردم تهران در پارلمان شهری باشد، منتقدان خود را ضد انقلاب داخلی و خارجی، حسودان سیاسی، پروژه بگیرهای مجازی و وابستگان به مدیریت شهری سابق و اصلاحات معرفی کرده است. منبع: امتداد

 

دیگر خبرها

  • شهر قم سالانه میزبان ۲۲ میلیون زائر داخلی و خارجی است
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات