Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@09:56:51 GMT

پایان تلخ دوستی خیابانی دختر و پسر پورشه سوار

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۰۰۵۲

پایان تلخ دوستی خیابانی دختر و پسر پورشه سوار

به گزارش جام نیوز، چندی پیش دختر جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از ربوده شدن دوستش توسط راننده پورشه سواری خبر داد.

او به مأموران گفت: «من و چند نفر از دوستانم سوار خودروی مژگان بودیم که ناگهان در بین مسیر، پورشه‌ای همرنگ و هم مدل خودروی مژگان سد راه‌مان شد. راننده که پسر جوانی بود از خودرو پیاده شد و پس از ضرب و شتم و تهدید، مژگان را سوار خودرویش کرد و برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما که بشدت ترسیده بودیم شماره پلاک او را یادداشت کردیم.»

با این گزارش شماره پلاک مورد نظر به واحدهای گشتی اعلام شد و پس از بررسی‌های تخصصی، خودروی گرانقیمت شناسایی شد و مأموران همزمان با دستگیری راننده خودرو -کامبیز-، دختر هراسان را نجات دادند.

پسرثروتمند که به اتهام ضرب و شتم و آدم ربایی بازداشت و به شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، وقتی در برابر بازپرس آرش سیفی ایستاد، گفت: «من پورشه دارم و وضع مالی پدرم هم خیلی خوب است. چند روز پیش در خیابان‌های شمال شهر در حرکت بودم که خودرویی همرنگ و هم مدل با خودروی خودم دیدم که دختر جوانی راننده‌اش بود. بعد هم با هم کورس گذاشتیم و همین بهانه‌ای شد تا شماره تلفن‌هایمان را رد و بدل کنیم. چند روزی کارمان کورس گذاشتن و دور دور در خیابان‌ها شده بود. کم کم به هم نزدیکتر شده و من در این مدت دلباخته‌اش شده بودم و فکر او لحظه‌ای رهایم نمی‌کرد. در عین حال فکر می‌کردم او هم همین احساس را دارد.»


پسر جوان ادامه داد: «روز حادثه برای اینکه به او بگویم چقدر دوستش دارم برایش کادویی تهیه کردم و به مقابل خانه‌شان رفتم. می‌خواستم آنقدر آنجا بمانم تا مژگان از خانه بیرون بیاید و او را غافلگیر کنم. اما همین که وارد کوچه شدم، مژگان را دیدم که به همراه چند دختر و پسر جوان سوار بر ماشین‌های مدل بالا شدند و صدای آهنگشان را هم بلند کردند. من که از دیدن این صحنه بشدت غیرتی و عصبی شده بودم تعقیب‌شان کردم و در فرصتی مناسب جلوی خودروی مژگان پیچیدم. بعد هم با تهدید او را سوار ماشین خودم کردم. داخل ماشین چند سیلی هم به او زدم تا بفهمد که نباید با احساسات من بازی کند. اما نمی‌دانستم کاری که دارم انجام می‌دهم آدم ربایی است. من فقط به خاطر دلم و برای اینکه به مژگان نشان دهم که چقدر او را دوست دارم این کار را انجام دادم. حالا هم ازاین کار پشیمانم اما عاشق مژگان هستم و می‌خواهم با او ازدواج کنم.»!


پس از اظهارات پسر جوان، بازپرس دستور بازداشت متهم و تکمیل تحقیقات را صادر کرد.


ایران/206

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • پرواز با بال‌های پارچه‌ای (عکس)
  • یسنا سالم پیدا شد
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • (ویدیو) واکنش خیابانی به تغییر نام باشگاه استقلال
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود