Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه پس از کسب عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا گفت: سطح باشگاه های آسیا هر دوره بالاتر می رود و فاصله تیم ها کمتر می شود.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با ایسنا درباره کسب دومین عنوان قهرمانی متوالی تیم بانک سرمایه در جام باشگاه‌های والیبال آسیا اظهار کرد: سطح مسابقه‌ها در این دوره بسیار بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای خیلی خوبی را برگزار کردیم و توانستیم با پیروزی در تمامی بازی‌ها و بدون شکست به عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا برسیم و برای دومین بار به جام باشگاه‌های جهان صعود کنیم.

وی ادامه داد: در دو دیدار پایانی برابر تیم‌های العربی قطر و نیز تویودا ژاپن بازی بسیار سختی داشتیم ولی خدا را شاکرم که در شرایط سخت موفق شدیم با غیرت و تعصب بازیکنان نتیجه را به نفع خود تغییر دهیم. ما از ششم اردیبهشت ماه تمرین‌های خود را برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا آغاز کردیم. در این مدت دو ماهه با مشکلاتی همچون دیر اضافه شدن بازیکنان تیم ملی و آسیب دیدگی شهرام محمودی روبه‌رو بودیم که کمی در ابتدا تمرین‌ها را با مشکل مواجه می‌کرد. درباره میزبانی ویتنام هم باید بگویم که اصلا شرایط میزبانی خوب نبود. ما با یک سفر ۲۴ ساعته به ویتنام رسیدیم. در طول مدتی که در این کشور بودیم شرجی بودن هوا و همچنین گرمای سالن بسیار اذیت کننده بود. در روز افتتاحیه برق سالن نیز رفت و حتی سالن‌های مسابقه‌ها نیز استاندارد نبودند. همه این مشکلات باعث شد تا قهرمانی در این دوره لذت‌بخش‌تر باشد. در این قهرمانی بازیکنان بیشترین نقش را داشتند و ما هم به عنوان کادر فنی با ایجاد همدلی در بین بازیکنان و آنچه شرح وظایف‌مان بود توانستیم در شرایط سخت عالی کار کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره حریفان و نیز قدرت باشگاه‌های آسیایی گفت: واقعا دو تیم العربی و تویودا در سطح بالایی بازی می‌کردند. در تیم العربی قطر بازیکنانی مثل گئورگ گروزر سالوالدور حضور داشتند که واقعا این دو جزو بیشترین سرویس زنان جهان هستند و اگر همه جوانب را در نظر بگیرید واقعا بازی با العربی حکم فینال زودرس را برای ما داشت. قطری‌ها با شکستی ناباورانه برابر نماینده قزاقستان در نیمه نهایی حریف ما شد که خوشبختانه با تجربه بازیکنان‌مان توانستیم به پیروزی برسیم. در فینال هم تیم ژاپنی بسیار خوب بازی را شروع کرد و در ست نخست با اینکه ۳۹ بر ۳۷ پیروز شدیم ولی حریف ما را شوکه کرد. در تیم تویودا ایگور بازیکن فوق‌العاده‌ای بود ولی با آنالیزی که داشتیم و همچنین زدن سرویس‌های هدفمند این بازیک را از کار انداختیم.

کارخانه اضافه کرد: از دو هفته دیگر تمرین‌هایمان را برای حضور در باشگاه‌های جهان از سر خواهیم گرفت. همچنین مسابقه‌های لیگ برتر هم در پیش است. هدف ما در تمام مسابقه‌ها، ارائه بهترین عملکرد و گرفتن بهترین نتایج ا ست.

این سرمربی باسابقه درباره پرورش بازیکنان جوان در تیم بانک سرمایه به مانند باشگاه پیکان و توجه به آینده والیبال اظهار کرد: من خودم چهار سال در باشگاه پیکان حضور داشتم. پیکان ۵۰ سال قدمت باشگاه‌داری دارد و تمامی امکانات از جمله زمین‌های مختلف ورزشی، استخر، زمین والیبال ساحلی و... را در اختیار دارد. باشگاهی مثل پیکان با بودجه دولتی اداره می‌شود، این در حالی است که تیم بانک سرمایه نصف بودجه‌اش خصوصی است. تیم بزرگسالان بانک سرمایه هم زمین اختصاصی ندارد و برای تمرین سالن اجاره می‌کنیم بنابراین در حال حاضر شرایط برای پرورش بازیکنان مستعد و جوان نداریم ولی در آینده حتما به این فکر هستیم.

مصطفی کارخانه در پایان درباره عقد قرارداد میلاد عبادی‌پور با تیم اسکرا بلچاتوف لهستان با وجود داشتن قراردادی دو ساله با تیم بانک سرمایه گفت: عبادی‌پور با ما قراردادی دو ساله دارد ولی از آنجایی که وی علاقه زیادی برای رفتن به لیگ لهستان داشت و با توجه به زحمت‌هایی که برای بانک سرمایه کشیده بود، موافقت کردیم که او برای یک سال به تیم لهستانی بپیوندد. این در حالی است که او پس از پایان قراردادش با تیم اسکرا باید برای ادامه قراردادش یک سال دیگر برای ما بازی کهند. به نظرم حضور بازیکن‌های ایرانی در لیگ‌های معتبر خارجی می‌تواند به تبادل فنی و فرهنگی منجر شود و علاوه بر افزایش تجربه به رشد فنی نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم