Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:20:04 GMT

آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب سد کوچری به ساوه

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۰۱۶۳

آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب سد کوچری به ساوه

ساوه- عملیات اجرایی طرح انتقال آب سد کوچری به شهرستان ساوه با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو کلید خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بختیار، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو که به استان مرکزی سفر کرده است، صبح چهارشنبه در مراسمی پروژه انتقال آب به شهرستان ساوه از سد کوچری را کلنگ زنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، عملیات اجرایی این طرح فروردین‌ماه سال جاری به صورت غیر رسمی آغاز شده بود، که امروز با کلنگ زنی معاون وزیر نیرو به طور رسمی عملیات پیگیری شده و ادامه می یابد.

به گفته مدیر امور منابع آب شهرستان ساوه در این طرح یک مخزن به حجم دو هزار متر مکعب و یک تصفیه خانه احداث می شود و اعتبار مورد نیاز دولتی هزار میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز تهیه لوله از طریق فاینانس خارجی ۱۳۰۰ میلیارد ریال است.

همچنین سهم آب درنظر گرفته شده برای شهرستان ساوه از این طرح ۴۴۴ لیتر بر ثانیه است که ۳۳۵ لیتر بر ثانیه آن سهم شهر ساوه، ۶۵ لیر بر ثانیه سهم روستاها و ۴۴ لیتر به حوزه صنعت اختصاص می یابد.

گفتنی است معاون وزیر نیرو در ادامه سفر دو روزه خود به استان مرکزی، پروژه های دیگری را نیز در شهرستان های آشتیان، شازند، اراک و محلات به افتتاح خواهد رساند و همچنین روز پنجشنبه جلسه ای با استاندار مرکزی و مسئولان مربوطه استان در حوزه وزارت نیرو، خواهد داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر

وزیر نیرو با حضور در استان البرز از پروژه‌های این وزارتخانه در استان بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی‌اکبر محرابیان صبح امروز با حضور در شهرستان‌های کرج و چهارباغ از پروژه های مهم این استان در شهرستان چهارباغ بازدید کرد.

بازدید از وضعیت روشنایی و زیرساخت های توزیع برق شهرک مسکونی ابریشم در شهرستان چهارباغ اولین مقصد سفر وزیر نیرو بود و با حضور در این شهرستان از نزدیک با مشکلات برقی شهرستان بازدید و در دستورات لازم جهت تسریع این پروژه را صادر کرد.

شهرک ابریشم از محله های هدف قرارگاه اجتماعی استان بوده و ارتقا زیرساخت های آن مورد توجه ویژه قرار دارد.

بازدید از پروژه پست 400 کیلوولت برق در شهرستان چهارباغ نیز از دیگر پروژه های مهم وزیر در این بازدید بود.

ایجاد این پست سال گذشته در سفر پیشین وزیر نیرو به استان مصوب شده و عملیات اجرایی آن آغاز گردید که بر اساس زمان بندی صورت گرفته این پست تا آخر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

تامین اعتبار لازم و رفع موانع جهت تسریع در تکمیل پست، از جمله موضوعات مورد بررسی در این بازدید بود.

  آخرین مقصد محرابیان وزیر نیرو که استاندار البرز نیز وی را همراهی می کرد، بازدید از پست 400 کیلوولت برق در باغستان کرج است.

احداث این پست نیز سال گذشته بعنوان اولین پست 400 کیلوولت استان البرز با حضور وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت.

بررسی اعتبارات و پیشرفت فیزیکی این پروژه نیز از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید مد نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد