Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، پیش از ظهر امروز سردار سید یوسف مولایی در مراسم اجتماع عظیم مردمی صیانت از حریم خانواده که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی مهمترین ترفند برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را تغیر فرهنگ فعلی می‌دانند و از این جهت است که توان خود را بر روی این مسئله متمرکز نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معاندان با نظام کشور می‌گویند جنگ با مسلمان و کشتارشان فایده‌ای ندارد و تنها با فساد و تباه نمودن ارزش‌هایشان می‌توانیم آنان را از بین ببریم، پس به جای بمب باید بر سر مسلمانان مسائل بی‌حجابی و بی‌اخلاقی بریزیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه ما امنیت و سلامت جامعه امروز خود را مرهون خون شهدایمان هستیم، گفت: 80 درصد سفارشات شهدا در وصیت‌نامه‌هایی که برجای مانده از جمله وصیت‌نامه شهید محمد محمودی که می‌نویسد «حجاب ما از خون ما که میریزد برای دشمن کوبنده‌تر است» توصیه به حفظ و نگهداری از حجاب بوده است.

مولایی ادامه داد: این شهید می‌نویسد، خواهرم حجاب تو بالاتر از خون من است و همچنین شهید ابراهیم هاشمی که در وصیت‌نامه خود آورده است، «حجاب شما به خون ما رنگ می‌بخشد» یعنی اینکه خون شهید رنگش را از حجاب بانوان جامعه‌اش می‌گیرد و این پیام‌ها متعلق به شهدای ما است و وظیفه داریم به وصایایشان عمل کنیم.

وی افزود: امروز مسئله حجاب ابزاری در دست دشمن شده است به این معنی که اگر ما به حجاب و عفاف توجه نکنیم در حقیقت در زمین دشمن بازی کرده و به خودمان صدمه زده‌ایم، دشمنان خارجی برای کشورهای اسلامی به این صورت دستورالعمل نوشته‌اند که اگر می‌خواهید با مسلمانان بجنگید، نیازی به درگیری فیزیکی نیست، همین که زنان مسلمان را فریب داده و از زیر چادر بیرون بکشید کافی است.

فرمانده سپاه البرز این موضوع را نسخه و ترفند قدیمی دشمنان دانست و در پایان خاطرنشان کرد: آنان از بی‌حجاب کردن زنان مسلمان، تحریک جوانان و به فساد کشاندن سرمایه‌های فردای کشور را می‌خواهند و این نسخه 100 ساله همچنان ادامه دارد و بدخواهان دست از تلاش بر نخواهند داشت.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»

مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش رسا، مادر شهید معماریان در ابتدای مراسم ضمن بیان اینکه حاضر است برای حفظ حجاب کتک بخورد، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ مملکت و آینده جوانان کشور در قضیه حجاب و عفاف کوتاهی نکند؛ خیلی از جوانان به خاطر دنباله روی از فرهنگ دشمن در حال از بین رفتن هستند.

همچنین در این مراسم سردار رادان با بیان اینکه قصه پرغصه امروز درآمیختگی شک و تردید با یقین در مورد حجاب و عفاف است، گفت: امروز حجاب و عفافی که مورد تایید قرآن و قانون است با شبهات دشمن و خودی‌های نادان مورد هجمه واقع شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف، خاکریز حق و باطل است، اظهار داشت: اگر دشمن در زمینه عفاف و حجاب به هدف خود برسد به همه چیز رسیده است؛ اگر این خاکریز شکست خورد دیگر کسی باقی نمی‌ماند که در مقابل ظلم ایستادگی کند؛ دشمن برای اشاعه بی‌حجابی با برنامه ریزی عمل می‌کند، ولی در جبهه مقابل شاهد شک و تردید هستیم.

گفتنی در این مراسم پیام شفاهی آیت الله مکارم شیرازی توسط حجت الاسلام محی الدین مکارم فرزند ایشان در تمجید از خدمات سردار رادان و طرح نور نیروی انتظامی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سقوط اندلس با یک تار مو