Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی این همایش در حاشیه مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : هماهنگی میان ادارات مسئول برای بررسی نوسانات دریای خزر و رعایت صدور مجوز در حوزه ساخت و سازها از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش است.
حسین علیپور افزود : سیاست بر این است تا بعد از بررسی نوسانات دریای خزر پیش بینی های لازم نیز برای اجرای طرح های که بنوعی عامه مردم از آن بهره ببرند در آینده به بهترین شکل اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار امیدواری کرد در این همایش تصمیمات خوبی برای رفع کاستی های مورد نظر گرفته شود.
این همایش یک روزه با محوریت مدیریت و ساماندهی مناطق ساحلی دریای خزر با رویکرد توسعه پایدار ، ابعاد حقوقی و قانونی مدیریت و ساماندهی مناطق ساحلی دریای خزر، مدیریت و ساماندهی کاربردی اراضی مناطق ساحلی با رویکرد توسعه گردشگری ، تاثیر نوسانات سطح تراز آب دریای خزر در مدیریت مناطق ساحلی و تاثیر مخاطرات نوسانات دریای خزر بر ساماندهی ساخت و سازهای مناطق ساحلی برگزار می شود.
دراین همایش دستکم 250 نفر اعم از فرمانداران ، شهرداران، بخشداران و کارشناسان شرکت دارند.
استاندار مازندران ، رئیس مزکز مطالعات و تحقیقات دریای خزر ، رئیس معماری و شهرسازی و مشاور استاندار مازندران سخنرانان این همایش هستند.
این همایش با همکاری استانداری مازندران و میزبانی شهرداری ایزد شهر در حال برگزاری است.
خبرنگار : مهراب زکی پور کینجی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1602/7078/1899

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته

سعید کیاکجوری در گفت وگوبا خبرنگار مهر در حاشیه بازدید استاندار مازندران از بندر اظهار کرد: تراز آب دریای خزر طی حدود دو دهه گذشته دو متر کاهش یافته است.

وی از تامین لایروبی برای لایروبی حوضچه بندر نوشهر خبر داد و گفت: کاهش تراز آب دریای خزر از جمله دغدغه ها است و در تلاش هستیم تا کاهش تراز آب دریا را با لایروبی حوضچه و اسکله جبران کنیم.

وی به محدودیت های فراروی لایروبی اسکله اشاره واضافه کرد: از نظر فنی با چالش هایی روبرو هستیم و نمی توانیم زیاد در عمق لایروبی انجام دهیم و به فوندانسیون اسکله آسیب می زند.

مدیرکل بنادر دریانوردی مازندران گفت: مطالعات مربوط به کاهش تراز آب دریای خزر توسط موسسات مربوط در حال انجام است و اکنون تراز آب دریای خزر در سطح پایینی قرار دارد.

مازندران سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار دارد.

کد خبر 6093299

دیگر خبرها

  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت