Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@07:06:38 GMT

واکنش پژمانفر به توهین‌های کواکبیان به روحانیت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۱۵۸۱

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: کسانی که پای طرح توقف توتال را امضا کرده‌اند از سال ۸۱ در حوزه نفت تخصص دارند؛ آقای کواکبیان شما بگویید در این زمینه چه تخصصی دارید؟

خبرگزاری تسنیم: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 21 تیر) پارلمان و در جریان بررسی طرح 3 فوریتی توقف موقتی توتال گفت: کسانی که این طرح را امضاء کرده‌اند تخصص در حوزه نفت ندارند که این موضوع با واکنش حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پژمان‌فر در واکنش به اظهارات کواکبیان گفت: آقای کواکبیان شما اگر یک نگاهی به گذشته مجلس می‌کردید متوجه می‌شدید آن چیزی که باعث شد که ما از مواضع کشور حمایت کنیم همین روحانیت بوده است.

وی افزود: شهدای روحانیت در مجلس، جامعه، تاریخ انقلاب و پس از آن نقش بسیاری ایفا کرده‌اند و هیچ تعهد ننگینی را نیز روحانیت امضا نکرده و شما امضای روحانیت در هیچ قرارداد ننگینی را نمی‌بینید.

وی با بیان اینکه روحانیت حتی یکی از تعهداتی که اموال کشور را به تاراج برده امضایش پای آن نیست، اظهار داشت: آقای کواکبیان! این حرفی که شما می‌زنید حرف کسانی است که مسیر غرب را می‌روند و می‌خواهند روحانیت را از صحنه تصمیم‌گیری کشور حذف کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس خطاب به کواکبیان تصریح کرد: کسانی که پای طرح توقف توتال را امضا کرده‌اند از سال 81 در حوزه نفت تخصص دارند؛ آقای کواکبیان شما بگویید که در این زمینه چه تخصصی دارید تا ملت ایران بدانند که شما چه وضعیتی را اعلام کردید.

پژمان‌فر خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: از شما می‌خواهم که از رفتارهای پوپولیستی که بعضی افراد در مجلس دارند و به جریانات سیاسی و روحانیت توهین می‌کنند توجه داشته باشید.

وی اضافه کرد: هر روحانی که در مجلس است نباید به دلیل امضا کردن یک مسئله مورد هجمه قرار گیرد، روحانیت در طول تاریخ در مسائل دینی و انقلابی و دفاع از کشور پیشگام بوده و از آن حمایت کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: آقای کواکبیان شما چرا فقط مخالفان خودتان را متهم می‌کنید؟ مگر آقای مازنی هم که یک روحانی است درباره توتال مخالفت نکرد؟! چرا باید مخالفان در جامعه متهم شوند؟

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: بنده نسبت به کسانی که اسلام منهای روحانیت را ترویج می‌دهند، تذکر می‌دهم.

علی مطهری نایب رئیس مجلس در واکنش به اظهارات پژمان‌فر گفت: ارادت آقای کواکبیان به روحانیت در سابقه کاریش روشن است. به هر حال ایشان حرف حساب‌ نشده‌ای زد.

وی افزود: منظور آقای کواکبیان این بود کسانی که طرح توقف موقتی توتال را امضا کرده‌اند عضو کمیسیون انرژی نیستند و تخصصی در این زمینه ندارند.

مطهری گفت: در هر صورت جایگاه روحانیت و احترام به مقام آنها بر همه نمایندگان امر روشنی است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد( با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر در باره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت( که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. د

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900553

دیگر خبرها

  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز