Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

فرزانه شرفبافی وزیر راه و شهرسازی در حکمی سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تعیین کرد و ماموریت‌های ۶ گانه‌ای برای وی ترسیم کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، متن حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به دکتر فرزانه شرفبافی سپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

با توجه به مراتب دانش، تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزنده‌ی سرکار در صنعت هوایی و نظر به اینکه برادر ارجمند جناب آقای مهندس پرورش به سمت نمایندگی ایران در ایکائو منصوب شده‌اند و باتوجه به مصوبه شماره ۱۲۰/۷/ص مورخ ۹۶/۰۴/۱۴ مجمع عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مبنی بر انتخاب سرکار به عنوان مدیرعامل شرکت و اقدام جهت طی سایر مراحل قانونی و تا طی آن به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت منصوب می‌شوید، بایسته است که در انجام ماموریت سپرده شده به شما به موارد زیر توجه فرمایید:

۱-اقدام در جهت بازسازی ساختاری همه جانبه‌ی هما اعم از حقوق، مالی، فنی، ناوگان، تجهیزات و مطابق با مصوبه ۱۶۱۲۴۳/ ت ۵۰۳۹۲ه، مورخ ۹۳/۱۲/۲۸ هیات وزیران و پیگیری و تداوم فعالیت‌هایی که مدیریت پیشین در این ارتباط آغاز کردند و انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲-هما باید برای رقابت در سطح منطقه و جهان آماده و به عنوان شرکتی در سطح جهانی ارتقا یابد. لازمه این کار بکارگیری مدیریت تحول تمام عیار در شرکت است که امید است با همکاری تمام همکاران هما اعم از عوامل فنی، عملیات، بازرگانی و خدمات و با تکیه بر هویت همایی آنان و توسعه فرهنگ مشارکت و مسئولیت اجتماعی در شرکت این کار به نحو احسن و با کمترین هزینه به سرانجام برسد.

۳-ایمنی و استانداردهای پرواز قواعد غیرقابل شکست در عملیات هوانوردی هستند. از شما و تمام عوامل فنی و عملیاتی هما انتظار می‌رود که به طور مستمر نحوه‌ی بکارگیری و اجرای فرآیندهای ایمنی و استاندارها را مورد ارزیابی قرار دهید و اقدامات لازم را در جهت افزایش کارایی آن‌ها معمول دارید.

۴- تکیه بر اصول مدیریت بازرگانی حاکمیت شرکتی و مدیریت حرفه‌ای مهم‌ترین اصولی هستند که باید مورد توجه سرکار و تمامی اعضای محترم هیات مدیره باشد و به هیچ وجه از آن‌ها تخطی نکنید.

۵-هما در نهایت یک شرکت خدمات هواپیمایی است. از این‌رو، اصلی‌ترین هدف آن باید جلب رضایت مشتریان باشد. علیرغم اینکه نوسازی ناوگان در طی زمان انجام خواهد شد، هما باید به دستورالعمل حقوق مسافر وفادار و تمامی تلاش خود را در جهت کمینه کردن تاخیرها و عرضه برترین خدمات به مشتریان بکار گیرد. نهایتا برترین شاخص موفقیت هما میزان رضایت مشتریان آن است.

۶-باتوجه به خرید هواپیماهای برد کوتاه، یک تغییر ساختاری در سازمان هما باید صورت گیرد تا هما بتواند خدمات منطقه‌ای را در ایران عرضه کند، همه ما از اینکه هما پیام‌آور توسعه منطقه‌ای، دسترسی گسترده‌تر مردم به خدمات هوایی و برقراری عدالت جغرافیایی در آینده خواهد بود، افتخار خواهیم کرد.

توفیق روزافزون سرکار، اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان هما را خدای منان مسالت دارم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا روز ۹ مه (۲۰ اردیبهشت) تمدید کرد. این شرکت از فضای هوایی ایران نیز تا اطلاع ثانوی برای پروازها به سوی آسیا استفاده نخواهد کرد.   به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله؛ لوفت‌هانزا در پی بروز تهدید ایران به حمله علیه اسرائیل و عملی‌کردن این تهدید پروازهای خود به هر تهران و تل آویو را به حال تعلیق درآورد. قرار این بود این تعلیق در مورد ایران ۳۰ آوریل (11 اردیبهشت) خاتمه یابد ولی فعلا تا ۹ روز دیگر تمدید می‌شود.   لوفت‌هانزا روز دوشنبه ۲۹ آوریل در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «امنیت مسافران و خدمه هواپیماهای این شرکت پیوسته بالاترین اولویت بوده‌ است.»   این اطلاعیه همچنین می‌گوید که لوفت‌‌هانزا در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد". کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد