Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب از برگزاری تجمع و راهپیمایی بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده بمناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت هفته حجاب و عفاف تجمع و راهپیمایی بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده فردا پنجشنبه 22تیرماه ساعت 8 صبح در میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حفظ و تحکیم بنیان خانواده و گسترش فرهنگ و مطالبه برای حفظ و صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب را مهم ترین هدف برگزاری تجمع و راهپیمایی بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیان داشت: این راهپیمایی با شعار «من امنیت خانواده ام را دوست دارم» در پنجمین روز ازهفته عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه سرپل ذهاب برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است