Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ (گرندپری - G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در 4 وزن المپیکی از 13 مردادماه به مدت 3 روز در شهر مسکو روسیه برگزار خواهد شد.

تیم‌ملی تکواندو کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی و ابوالفضل یعقوبی در این دوره از رقابت‌ها به مصاف رقبایشان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین ساسان، حمیدرضا هادیان و سروش احمدی دیگر تکواندوکاران حاضر در اردوهستند که با برنامه ریزی صورت گرفته در تورنمنت روسیه (G1) شرکت خواهند کرد.

مهدی بی باک سرمربی تیم‌ملی کشورمان در این رابطه گفت: مرحله جدید اردوی تیم ملی برای حضور در دو رویداد گرندپری و تورنمنت روسیه را از روز یکشنبه 18 تیرماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز کردیم. با توجه به اینکه نخستین مرحله مسابقات گرند پری 13 مرداد برگزار می شود روزانه دو نوبت برنامه تمرینی را برای بچه‌ها در نظر گرفتیم تا به آمادگی جسمانی لازم رسیده و بتوانند در این رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب کنند.

وی افزود: پس از مسابقات گرندپری 3 هوگوپوش جوان کشورمان در تورنمنت آزاد روسیه که از 17 مردادماه به مدت دو روز برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. این مسابقات G1 است و هدف از انتخاب این رویداد حضور تکواندوکاران کشورمان برابر نمایندگان روس است تا علاوه بر کسب تجربه بیشتر بتوانند خود را محک بزنند.

بی باک با اشاره به حضور هادی‌پور و یعقوبی در مرحله اول مسابقات گرند‌پری گفت: این دو تکواندوکار به تازگی از مسابقات جهانی برگشتند و طبیعی است که بدن آنها کمی افت داشته باشد اما با برنامه‌های تمرینی که در نظر گرفتیم سعی می‌کنیم بچه‌ها با آمادگی لازم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. محمد کاظمی دیگر نماینده کشورمان نیز برای نخستین بار است که حضور در مسابقات گرندپری را تجربه می کند. به توانایی بچه ها ایمان دارم و امیدوارم و انشاا... امتیازات لازم را کسب می‌نماییم.

سرمربی تیم‌ملی کشورمان در ادامه خاطر نشان ساخت: با حمایت فدراسیون در هر دو رویداد شرکت خواهیم کرد. سعی می‌کنیم نگاه ویژه‌ای به پشتوانه سازی تیم‌ملی داشته باشیم و با حضور در رویداد‌های مختلف نقاط ضعف تکواندوکاراران را بدون فردسودگی برطرف نماییم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی

به گزارش قدس آنلاین رقابت‌های کشتی گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در سطح جهانی در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

علیرضا سرلک تنها نماینده کشورمان در این مسابقات است که برای کسب سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف حریفان خود می‌رود.

نتایج قرعه نماینده کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف پیرودو از ایتالیا می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با روبرتی دینگاشویلی از گرجستان کشتی می‌گیرد.

اسپنسر لی نماینده آمریکا در گروه سرلک حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

در این مسابقات ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال و نفر برتر بین نفرات سوم مشترک مجموعا ۳ نفر سهمیه المپیک را بدست می‌آورند.

تیم ملی کشتی آزاد ۵ سهمیه در اوزان ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان متوقف شد
  • حذف عالمیان از مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا
  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • نماینده قوی، پشتوانه مردمی می‌خواهد
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک