Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی فهرست وزیران و برنامه دولت آینده از سوی رئیس جمهور در روز تحلیف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره مراسم تنفیذ، تحلیف و معرفی اعضای کابینه دوازدهم به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقایروحانی رئیس جمهور تلاش دارددر روز برگزاری مراسم تحلیف، فهرست وزرا و برنامه دولت را به مجلس ارائه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما تا آغاز به کار دولت جدید چند مراسم داریم؛ یکیتنفید حکم رییس جمهور که توسط مقام معظم رهبری انجام خواهد شد وبرگزار کننده این مراسم دفتر مقام معظم رهبری است، دوم؛ مراسم تحلیف رییس جمهور می باشد که طبق قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی و با حضور رئیس قوه قضاییه انجام خواهد شد که میزبان آن مجلس شورای اسلامی است وهماهنگی های لازم را در این زمینه انجام داده ایم.

امیری ادامه داد: مجلس روز ۱۴ مرداد را جهت تحلیف اعلام کردهاست و پس از آن رئیس جمهور بر اساس قانون و آیین نامه داخلی مجلس باید اعضای کابینه را به مجلس شورای اسلامی معرفی و مجلس ظرف ۱۵ روز صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی کنداما با توجه به اینکه آقای روحانی تاکید دارد دولت دوازدهم زودتر شکل بگیرد و کارش را آغازکندو برای رییس جمهور زمان بسیار مهم است و در سال ۱۳۹۲ هم در روز تحلیف وزرا را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد، در این دوره هم آقایروحانی تلاش دارد تا در روز برگزاری مراسم تحلیف، فهرست وزرا و برنامه دولت را به مجلس بدهند تا مجلس هر چه زودتر نسبت به بررسی وزرای پیشنهادی اقدام کند و دولت جدید در اسرع وقت شکل بگیرد.

وی درباره حضور زنان در کابینه جدید گفت:این یک مطالبه عمومی است و رئیس جمهور بهتوانمندی بانوان اعتقاد داردو معتقد استنیمی از جامعه، بانوان هستند، بنابراین سه عضو کابینه از بانوان هستند که به عنوان معاون رییس جمهور در دولت یازدهم حضور دارند وطبیعتا از توانمندی بانوان در سطوح مختلف مدیریتیهم در دولت دوازدهم استفاده می شود، در همین دولت ما معاون استاندار و همچنین تعدادی فرماندار خانم نیزداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ شهردار بندرعباس گفت: در این مراسم کارگران زحمتکش پاکبان، فضای سبز و بخش‌های عمرانی و خدمات شهری حضور دارند.
مهدی نوبانی افزود: پرداخت به موقع حقوق کارگران و به روز کردن بیمه‌ها در اولویت شهرداری است.
وی گفت: طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگران آماده شده است که بر اساس آن حقوق و مزایای آنها بر اساس سختی کار پرداخت می‌شود.
شهردار بندرعباس گفت: از دو سال گذشته تاکنون ۱۱ نفر از کارگران حین کار، جان خود را از دست داده اند.
نوبانی افزود: در تلاش هستیم تا همسر و یا فرزند فوت شدگان در شهرداری بندرعباس مشغول به کار شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم گفت: اکنون فاصله پرداخت حقوق کارگران در شهرداری بندرعباس به کمتر از یک ماه رسیده است.
مصیب نظری افزود: برای راه اندازی مرکز رفاهی و درمانی ویژه کارگران شهرداری در تلاش هستیم.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بخشی از زحمات کارگران باید با پرداخت به موقع حقوق جبران شود.
احمد مرادی افزود: حقوق و بیمه از مطالبات اصلی کارگران است که باید به آن توجه شود.
وی گفت: تلاش همه ما در مجلس شورای اسلامی نیز برای وضع قانون به نفع جامعه کارگری است.

بیشتربخوانید:  تجلیل از کارگران نمونه جزیره هرمز
سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان نیز گفت: پرداخت حقوق کارگران باید در اولویت هر سازمانی قرار گیرد و بقیه امور در مراحل بعدی است.
در پایان این مراسم از ۱۸ کارگر نمونه در بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس و ۱۱ خانواده کارگران که جان خود را از دست دانده اند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس