Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفتگو با خبرنگارمسکنگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه در 6 ماهه اول سال دوران پیش رونق را تجربه کردیم، گفت: در 6 ماهه دوم به مرور وارد دوران رونق می شویم و سیر صعودی تا پایان سال طی می شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور تصریح کرد: در اردیبهشت ماه باید بازار مسکن به رشد می رسید که بدلیل تلاقی پیدا کردن با انتخابات ریاست جمهوری ثبات نسبی در حوزه معاملات حاکم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقبایی با اشاره به اینکه بازار مسکن در اردیبهشت ماه ثبات نسبی داشته است اظهار کرد: ماه رمضان شاهد کاهش نسبی حجم معاملات بودیم و با گذشت سه هفته از تیر ماه وضعیت معاملات مسکن نسبت به سال 95 رشد نداشته است.

وی توضیح داد: در خرداد ماه بطور کل شاهد کاهش معاملات در حوزه خرید و فروش بودیم ولی در بخش اجاره به دلیل همزمانی با فصل نقل و انتقالات وضعیت معاملات مناسب بود.

انتهای پیام/

افزایش حجم معاملات اجاره در بازار مسکن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز یکشنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام پیش‌بینی می‌شود و در این مدت غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه رقیق، از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه، ضمن افزایش پوشش ابر، با وزش بادهای جنوبی در برخی ساعات سواحل استان متلاطم پیش بینی می‌شود و دمای هوا نیز در این مدت افزایش نسبی دارد.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده غالباً صاف، در بعد از ظهر وزش باد و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کد خبر 6082355

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند
  • کمای سیاستی بازار مسکن