Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:04:35 GMT

تاکید بر بازنگری قوانین نظام مهندسی ساختمان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۲۳۱۴

تاکید بر بازنگری قوانین نظام مهندسی ساختمان

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جعفر هاشم زاده در آغاز بیستمین اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان، اظهار داشت: بیستمین اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در حالی کار خود را آغاز کرده است که در دهه ۳۰ اُم نظام مهندسی ساختمان قرار داریم و باید نقشه راه این سازمان در دهه سوم و در این اجلاس تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: باید در این اجلاس بتوانیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را رفع کنیم تا در اجرای قانون به توفیق دست یابیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی با بیان اینکه قوانین نظام مهندسی مربوط به دو دهه گذشته هستند و نیازمند بازنگری در این قوانین هستیم، گفت: برای اینکه در دهه سوم نظام مهندسی شاهد پیشرفت باشیم، باید این قوانین مورد بازنگری قرار گیرد.
هاشم زاده اذعان داشت: بازنگری قانون نظام مهندسی به دست مجلس در دست بررسی است و با توجه به سفر رئیس کمسیون مجلس به استان آذربایجان غربی و شرکت در این اجلاس، امید می رود حساسیت تغییر قوانین بیش از پیش در مجلس احساس شده و این قانون روند رو به رشدی را در مجلس طی کند.
وی اعلام کرد: امروزه به نمایندگی از جامعه مهندسی اعلام می کنیم که جامعه مهندسی با رکود مواجه است و باید بتوانیم به مطالبات به حق جواب دهیم تا با استفاده از این فضا، در قانون جدید نظام مهندسی ساختمان تاثیرگذار باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی گفت: امیدواریم با تغییر و بازنگری قوانین شاهد این باشیم که سال های آینده اجلاس به اهداف خود نزدیک تر شود تا خواسته های جامعه مهندسی تحقق یابد.
هاشم زاده با اشاره به ظرفیت های موجود در استان، یادآور شد: با توجه به ظرفیت های استان آذربایجان غربی، ۲۰ امین اجلاس نظام مهندسی به آذربایجان غربی واگذار شده است که امیدواریم میزبان خوبی باشیم.

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در نشست دکتر خلیل راده مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه با ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه که در محل دانشکده دامپزشکی برگزار شد ضمن بررسی توانمندی‌های طرفین به اجرای هر چه بهتر امور آموزشی و پژوهشی دامپزشکی با بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین با هدف ایفای هر چه موثرتر نقش دامپزشکی در برخورد با چالش‌های پیش رو و ارتقای جایگاه دامپزشکان در جامعه و بهره وری هر چه بیشتر تولیدات دامی تاکید گردید.  در این جلسه موضوع کارآموزی و کارورزی دانشجویان دامپزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان جهت آشنایی بیشتر با وظایف سازمان دامپزشکی کشور مطرح گردید.  دکتر مهام رئیس دانشکده دامپزشکی نیز در این نشست ضمن تاکید به ارتقا همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های بالای موجود، به اولویت بخشیدن در تعیین موضوع پایان نامه‌های دکتری عمومی و تخصصی دامپزشکی و نیز پروژه‌های تحقیقاتی به نیاز‌های تحقیقاتی سازمان دامپزشکی تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!