Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:24:13 GMT

۱۴ کتاب پر فروش انتشارات دانشگاه علامه معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۳۰۹۷

۱۴ کتاب پر فروش انتشارات دانشگاه علامه معرفی شدند

براساس ارزیابی و تهیه آمار فروش ۱۴کتاب پر فروش انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی در سال ۹۵ معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، طبق اعلام انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، کتاب های فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف سید مهدی الوانی و فتاح شریف زاده، حسابداری کنترل های مالی دولتی تالیف جعفر باباجانی، علم النفس تالیف شکوه السادات بنی جمالی و حسن احدی، آزمونهای روانی: مبانی نظری و فنون تالیف هادی بهرامی، سیستم های اطلاعات مدیریت ترجمه حبیب رودساز، سینا محمدنبی و امیر حسین بهروز، حسابداری پیشرفته بخش عمومی تالیف جعفر باباجانی، مدیریت مراکز پیش دبستانی تالیف فرخنده مفیدی از جمله آثار پرفروش این دانشگاه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کتاب های تحلیل محتوی در علوم اجتماعی و انسانی ترجمه نادر سالار زاده امیری، گزیده های نظم و نثر فارسی تالیف منوچهر دانش پژوه، آزمونهای فرا فکنی شخصیت تالیف هادی بهرامی، حقوق بیمه تالیف غلامحسین جباری، تجزیه و تحلیل سبد اوراق بهادار ترجمه غلام رضا اسلامی، فردین رهنمای و فرشاد هیبتی، اصول بازاریابی با تاکید بر نمونه های موفق ایرانی تالیف سید محمد میر محمدی و اقتصاد مدیریت ترجمه شهرزاد برومند نیز به عنوان کتاب های پر فروش انتشارات دانشگاه در سال ۱۳۹۵ معرفی شده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور میزبان مراسم باشکوه برای بزرگداشت دو شاعر بلندآوازه ایرانی، حکیم نظامی و فردوسی بود. این برنامه با حضور جمعی از اساتید برجسته، دانشجویان زبان فارسی و علاقمندان به فرهنگ و ادب فارسی پاکستان برگزار شد. 

جعفر روناس، مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور، در ابتدای برنامه ضمن خوشامدگویی به حضار، به نقش مهم حکیم نظامی و فردوسی در پاسداری از زبان و فرهنگ فارسی اشاره کرد و گفت: آثار این دو شاعر بزرگ، گنجینه‌ای گرانبها از فرهنگ و ادب فارسی است که باید برای نسل‌های آینده حفظ و منتقل شود.

نذیر قیصر، شاعر معروف و بنام پاکستان، در سخنرانی خود از مقام والای این دو شاعر بزرگ تجلیل کرد و گفت: آثار این دو شاعر نامدار ایرانی به زبان‌های مختلف در جهان ترجمه شده و مورد استقبال مردم جهان قرار گرفته است. ترجمه قصه‌های شاهنامه فردوسی به زبان اردو فرصتی مغتنم برای مردم پاکستان است تا با این اثر ارزشمند آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • لذت یک رکوردشکنی ادبی و اشعاری که ذوق آقا را به همراه داشت
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم که بود؟
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم
  • مردم فرانسه برای درک ماه رمضان به مساجد می‌روند/ اصلی‌ترین کلید معرفی اسلام در کرواسی، قرآن است