Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب تهران، آیین معارفه «حمیدرضا اصلانی» با حضور آقایان «مهدی مشایخی» مدیرعامل و نایب‌رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و مدیران ارشد شرکت ایران وشرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین ضمن قدردانی از زحمات مدیر عامل سابق این شرکت و معرفی مهندس حمید رضا اصلانی به عنوان مدیر عامل جدید گفت: جابه‌جایی‌های مدیریتی امری طبیعی بوده و تغییر در تمام امور زندگی جاری و فرصت خدمت به مردم، بسیار کوتاه است؛ هرچند که این نعمت نصیب همگان نمی‌شود. بر همین منوال، این جابه‌جایی‌ها زمینه‌ساز ایجاد آمادگی برای رجعت نهایی است و فقط آثاری که از خود برجای می‌گذاریم، باقی می‌ماند.
نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر این‌که فراهم بودن زیرساخت، نیروی انسانی کارآمد و مدیران تلاش‌گر و خدوم در مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، کمک حال مهندس اصلانی برای ایجاد تغییرات مثبت در این شرکت خواهد بود، اضافه کرد: همه افراد حاضر در مجموعه به عنوان فرصت شناخته می‌شوند و باید آنان به بهترین نحو ممکن به‌کار گرفته شوند و از مهندس اصلانی انتظار داریم از همین امروز که کار خود را آغاز می‌کنند، فضای هم‌دلی و همکاری را در این مجموعه توسعه دهند و با ارج نهادن به نیروی انسانی از شعارزدگی پرهیز کنند.
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: درست است که این شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی فعالیت می‌کند و سهام‌دار محترم نیز انتظار افزایش سوددهی را دارد؛ اما اعتقاد مدیریت ارشد مجموعه این است که افزایش سود به هر قیمتی امکان‌پذیر نیست. بلکه باید در وهله نخست رضایت‌مندی و شأن نیروی انسانی فعال در مجموعه افزایش یابد تا در نتیجه آن، بهره‌وری این بنگاه اقتصادی مطلوب‌تر شود؛ چراکه سرمایه اصلی هر بنگاه اقتصادی، سرمایه انسانی آن است و اگر یک نفر از نیروی انسانی با روحیه‌ای نامطلوب وارد محیط کار شود، بر بهره‌وری و برآیند مجموعه تاثیر منفی می‌گذارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتظارات از مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی غرب، خواستار شدت و جدیت عمل مهندس اصلانی در موضوع رعایت استانداردهای HSE شد و گفت: شرکت غرب به عنوان قدیمی‌ترین مجموعه در میان شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی ایران باید با ایجاد تحول در تمامی زمینه‌ها، به عنوان الگو برای دیگر شرکت‌ها و شعب مطرح شود. البته در مدت سه تا چهار سال گذشته، اقدامات مطلوبی برای رشد شرکت صورت گرفته، اما انتظار همگان بیش از وضعیت موجود است و در این مسیر، همه ما به مهندس اصلانی کمک خواهیم کرد تا شرکت غرب در آینده نزدیک به جایگاه اصلی خود دست یابد.

402

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران

اورژانس هوایی نفت همسو با مسئولیت اجتماعی صنعت نفت به‌زودی در فرودگاه گچساران مستقر می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به ارتقای ارائه خدمات درمانی و حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت و مردم گچساران و همجوار در شرایط اورژانسی با تأکید بر استقرار اورژانس هوایی در گچساران از راه‌اندازی اورژانس هوایی بام نفت ایران خبر داد.

وی افزود: پراکندگی حوزه فعالیت شرکت نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان جنوبی کشور سبب شده است در صورت بروز اتفاق، سوانح و حوادث دسترسی مصدومان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی با توجه به بُعد مسافت در کمترین زمان امکان‌پذیر نباشد و این از مهم‌ترین مشکلات خدمات‌رسانی به‌شمار می‌رفت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: خدمت در شأن مردم منطقه را وظیفه خود می‌دانیم و با پیگیری‌های انجام‌شده به‌زودی بیمارستان نفت نیز وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود.

کمالی تصریح کرد: با افزایش پروازهای فرودگاه در تلاش هستیم پروازها روزانه باشد زیرا اعتقاد راسخ داریم برای سرمایه‌گذاری در منطقه باید زیرساخت‌های آن تأمین شود که صنعت نفت در این زمینه همسو با مسئولیت‌ اجتماعی اقدام‌های سازنده‌ای در حال اجرا دارد.

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه اتوبوسرانی اصفهان برای مراسم شب‌های قدر
  • شهر آب انبارهای ایران اینجاست
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید