Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:30:54 GMT

ترامپ: پسرم یک "انسان درجه یک" است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۳۶۴۶

پس از اقرار دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ رئیس‌جمهور آمریکا به نشست سال گذشته‌اش با وکیل روسی که گفته شده بود ممکن است اطلاعات مهمی علیه هیلاری کلینتون داشته باشد، رئیس‌جمهور آمریکا پسر بزرگش را یک "انسان درجه یک" توصیف کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای که توسط سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید برای خبرنگاران قرائت شد گفت: پسر من یک انسان درجه یک است و من صداقت و شفافیت او را تحسین می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سندرز به خبرنگاران گفت که دیگر سوالات درخصوص این مساله باید از وکیل دونالد ترامپ جونیور و یا مشاور رئیس‌جمهور آمریکا پرسیده شود.
دونالد ترامپ جونیور اوایل روز سه‌شنبه در توئیتر یکسری ایمیل را که میان وی و راب گولدستون، خبرنگار مکاتبه شده بود، منتشر کرد.
گولدستون به برنامه‌ریزی نشست دونالد ترامپ جونیور در تاریخ ۹ ژوئن سال ۲۰۱۶ با ناتالیا وسلنیتسکایا که تاکید داشت یک وکیل خصوصی است و ارتباطی با کرملین ندارد، کمک کرده بود.
پس از آنکه گولدستون در ایمیلی تاکید کرد که این اطلاعات به عنوان بخشی از حمایت روسیه و دولتش از دونالد ترامپ ارائه شده، دونالد ترامپ جونیور در پاسخ به آن گفت: اگر این چیزی است که شما می‌گویید من از آن بسیار خرسند می‌شوم به ویژه پس از تابستان.
این افشاگری‌ها می‌تواند اسنادی را برای بازرسان آمریکایی فراهم کند که درباره اینکه آیا تبانی میان کرملین و کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ وجود دارد یا خیر تحقیق می‌کنند.
آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیدند که مسکو قصد داشت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ وجهه هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات این انتخابات را تخریب کرده و به ترامپ کمک کنند.
سارا سندرز گفت: ترامپ از تمرکز بر موضوع روسیه خسته شده است. رئیس‌جمهور از ادامه تمرکزها بر این مساله خسته شده و می‌خواهد ما بر مسائل دیگری همچون اقتصاد، خدمات درمانی، اصلاحات مالیاتی و تاسیاست زیربنایی تمرکز کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر واژه‌هایی چون "گواهی دروغ" و "خیانت" در حال حاضر در بحث‌های عمومی حول محور ارتباطات کمپین ترامپ با روس‌ها مطرح می‌شود، گفت: به نظر من این لغات جدید کاملا مسخره و مضحک هستند.
در همین حال گزارش شده پسر بزرگ دونالد ترامپ گفته است که درباره ملاقات با یک وکیل روس که گفته بود اطلاعاتی علیه رقیب او هیلاری کلینتون در انتخابات دارد، چیزی به پدرش نگفته بود.
دونالد ترامپ جونیور در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز گفته است که آن ملاقات "چیز مهمی نبود" اما باید طور دیگری با آن برخورد می‌کرد.
او روز سه‌شنبه ای‌میل‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد تابستان گذشته از ملاقات با این وکیل روس که ادعا می‌شد به کرملین مرتبط است و اطلاعاتی زیانبار علیه هیلاری کلینتون دارد، استقبال کرده بود.
پسر ترامپ در پاسخ به سوال فاکس نیوز دایر بر این که آیا درباره آن دیدار چیزی به پدرش گفته بود، گفت: "نه. این اصلا چیزی نبود. چیزی برای گفتن وجود نداشت. منظورم این است که حتی این موضوع یادم نمی‌آمد تا اینکه رسانه‌ها شروع به تحقیق درباره آن کردند. در عمل چیزی بیش از ۲۰ دقیقه اتلاف وقت نبود. حیف وقت بود."
او همچنین گفت حالا که به گذشته نگاه می‌کند "کمی متفاوت" از این با موضوع برخورد می‌کرد، اما از اقداماتش دفاع کرد.
او گفت: "این به پیش از هیاهو در مورد روسیه برمی‌گردد، پیش از آنکه در رسانه‌ها بزرگش کنند. برای من این فقط تحقیق درباره حریف بود، فکر کردم شاید شواهد ملموسی درباره همه چیزهایی که شنیده بودم (درباره کلینتون) داشته باشند."
اما او افزود که آن دیدار به جایی نرسید. با این حال منتقدان می‌گویند با توجه به انکارهای قبلی پسر ترامپ حتی در مورد دیدار با چنین شخصی نمی‌توان به روایت او اعتماد کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ روی پاس دیدنی تونی کروس (بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید)

گل وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ روی پاس دیدنی تونی کروس (بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • گل وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ روی پاس دیدنی تونی کروس (بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید)
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • وینیسیوس جونیور برای آقایان وقت ندارد؛ عکس گرفتن فقط با خانم ها! / فیلم
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو