Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@07:12:24 GMT

راه‌اندازی ایستگاه تفریحات دریایی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۴۶۱۳

راه‌اندازی ایستگاه تفریحات دریایی در مازندران

تین‌نیوز |

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: طرح سامان‌دهی جت‌اسکی، قایق موتوری، شاتل و پاراسل باعنوان ایستگاه تفریحات دریایی نامگذاری شد.

مهران حسنی گفت: نظارت بر تأسیسات گردشگری موجود در سواحل، کیفیت خدمات، نرخ‌ها و کنترل قیمت‌ها در پلاژهای ساحلی با مسئولیت اداره کل گردشگری به‌عنوان مسئول کمیته اسکان و رفاه به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نرخ استفاده از جت‌اسکی و قایق‌های موتوری تعیین شده است، اضافه کرد: این موضوع به تمام مدیران طرح‌های دریا ابلاغ شده تا در معرض دید عموم افراد قرار گیرد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به سامان‌دهی جت‌اسکی، قایق موتوری، شاتل و پاراسل در استان اشاره کرد و گفت: با حضور دستگاه‌های مرتبط فلوچارتی برای سامان‌دهی این خدمات تدوین شده است.
حسنی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه تفریحات دریایی در مازندران، بیان کرد: طرح سامان‌دهی جت‌اسکی، قایق موتوری، شاتل و پاراسل با اهتمام تمامی دستگاه‌هایی که در حوزه دریا نقش دارند ازجمله دریابانی، دریانوردی باعنوان ایستگاه تفریحات دریایی نامگذاری شد.
وی یادآور شد: مجوز استفاده و بهره‌ برداری در این زمینه برای مجریان طرح‌های دریا بعد از معرفی فرمانداری شهرستان‌ها و انجام استعلام از منابع طبیعی از سوی اداره کل گردشگری صادر می‌شود.
معاون اداره کل گردشگری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه امسال نرخ طرح‌های دریا نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش یافت، اضافه کرد: البته نرخ طرح‌های دریا براساس خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود به سه درجه یک، دو و سه تقسیم‌بندی شده که متفاوت است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزر مواج می‌شود

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر از عصر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت مواج و متلاطم می‌شود.

براساس گزارش این مرکز بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان در روز یکشنبه تا ۱۵ بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

همچنین بیشینه ارتفاع موج هم روز یکشنبه تا ۲.۵ متر بر ثانیه برآورد می‌شود.

خزر در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • خزر مواج می‌شود
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود