Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی ورزش واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با پیگیری‌های مستمر و مساعدت‌های معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب شورای عالی برنامه‌ریزی رسید.

به گزارش ایسنا، ، دکتر رضا سارنگ، مدیرگروه رشته مهندسی ورزش این واحد گفت: برنامه دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی ورزش واحد علوم و تحقیقات با پیگیری‌های مستمر و پس از گذشت حدود ۲ سال از ارائه برنامه این رشته به ورزات علوم، تحقیقات و فناوری، با ارائه دفاعیات و مستندات مستحکم علمی و با مساعدت‌های معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نهایتاً در مورخ 31 خرداد 96 به تصویب شورای عالی برنامه‌ریزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرگروه و مؤسس رشته مهندسی ورزش واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: پس از آن در شرایطی که در شروع فراخوان ثبت نام دوره کارشناسی ارشد نام رشته "مهندسی ورزش" در سامانه دیده نمی‌شد و با پیگیری‌های گروه مهندسی ورزش و اداره کل امور آموزشی و گسترش دانشگاه آزاد اسلامی و در نهایت مساعدت دفتر گسترش معاونت آموزشی وزارت علوم با یک وقفه ۲ روزه در تاریخ 5 تیر 96 به سامانه انتخاب رشته دوره کارشناسی ارشد اضافه شد.

به گفته دکتر سارنگ، آنچه مهم می‌نماید این است که بیش از 2 هزار رشته محل از رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی از سامانه انتخاب رشته حذف شده بود. لذا این افتخار در این مقطع حساس جای تبریک به دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خصوصاً واحد علوم و تحقیقات دارد.

بر اساس اعلامروابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، طراحی برنامه دوره کارشناسی ارشد مهندسی ورزش از سال 86 و بر اساس مطالعات روشمند و دقیق علمی در گروه مهندسی ورزش واحد علوم وتحقیقات آغاز و در نهایت برنامه مذکور در سال 94 تسلیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

رشته مهندسی ورزش در مقطع کارشناسی نیز برای اولین بار در کشور در سال 87 توسط واحد علوم وتحقیقات و در دانشکده فنی و مهندسی راه‌اندازی شده بود که از معدود رشته‌های مستقلی است که دانشگاه آزاد اسلامی پایه‌گذار و مؤسس آن در کشور بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش بزرگ دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور رئیس و جمعی از مسئولان این دانشگاه در تالار سعدی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با بیان اثرات شایان توجه گسترش رشته‌های پیراپزشکی در این واحد دانشگاهی گفت: دانش‌آموختگان این دانشگاه جزء سرآمدان خود در رشته‌های شغلی و کادر درمان شهرستان و کشور هستند.

عرب‌زاده با بیان اینکه کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است، اضافه کرد: رقابت بسیار شدیدی برای ورود داوطلبان ورود به رشته‌های پیراپزشکی این واحد نظیر پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط وجود دارد و تمام تلاش ما این بوده علیرغم کاستی‌ها بهترین استادان را استخدام کردیم و بهترین امکانات را به‌کار گرفتیم تا دانشجویان این رشته‌ها با بهترین کیفیت پرورش یابند و خادم ملت ایران باشند.

در این همایش ارفع تبار مدیر گروه رشته علوم آزمایشگاهی گزارشی از وضعیت علمی آموزشی و پژوهشی این رشته ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی