Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:17:19 GMT

بین جونیور ترامپ و روسیه چه خبر است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۴۹۰۲

بین جونیور ترامپ و روسیه چه خبر است؟

به گزارش ایسکانیوز، فرزند دونالد ترامپ ایمیل‌هایی را منتشر کرد که نشان از تمایل روسیه برای کمک به دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهور آمریکا بوده است.

اینبار این فرزند ارشد رئیس جمهور آمریکاست که وارد بازجویی ها می شود. بازجویی هایی که هدف آن یافتن ردپای روس ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به یک خبرنگار گفته که در دوران انتخابات می توانسته اطلاعات محرمانه بسیاری از طریق یکی از رابط هایش از روسیه دریافت کند.

ایمیل ها نشان می دهد او پیش از انتخابات قرار ملاقاتی با یک وکیل روس برگزار می کند.

ترامپ کوچک ادعا کرده به دلیل اینکه در این ملاقات به نتیجه ای نرسید، پدرش را از انجام اینکار مطلع نکرده است. او می گوید در حالی که می توانسته اطلاعات زیادی درباره کمپین هیلاری کلینتون دریافت کند، حاضر به همکاری با روس ها نشده است.

فرزند ترامپ گفت: اتفاق خاصی رخ نداده است و موضوعی در میان نیست. شاید من مقداری متفاوت از انچه انتظار می رود عمل کردم، اما این به معنی وجود مشکل نیست.

این یک پیشنهاد خاص بود و طبیعتا توجه مرا جلب کرد زیرا کمک می کرد برای تمام آنچه رخ می داد توجیه خاصی بیابم.

از طرفی او می گوید اطلاعات مملوس و قابل فهمی از سوی روس ها در اختیارش قرار نگرفته است.

سازمان امنیت آمریکا به این نتیجه دست یافته که ولادیمیر پوتین تلاش کرده نتیجه انتخابات را به سود ترامپ تغییر دهد. تلاش هایی شامل هک کردن، برگزاری نشست هایی با کادر کمپین ترامپ و افشای ایمیل های دموکرات ها.

تحقیقات و سخنان جونیور ترامپ نشان می دهد او با این ذهنیت که طرف مقابل نماینده روسیه است در جلسه حضور یافته است.

ناتالی وسلنیسکیا، وکیل روس تبار درباره این اتهام که آیا او نماینده روس ها بوده است یا خیر، اعلام کرد که وی نماینده روسیه نبوده است و برای کارهای دیگری با جونیور ترامپ دیدار داشته است. او اشاره کرد که این دیداری به مسائل پدر جونیور ترامپ مربوط نبوده است.

تیم کین، سناتور حزب دموکرات که قرار بود معاون اول هیلاری کلینتون شود، این اقدام جونیور ترامپ را به خیانت تشبیه کرد. وی گفت فرزند دونالد ترامپ درحالی هیلاری کلینتون را ارتباط با روسیه متهم کرده است که خود با نماینده آن ها ملاقات داشته و از طریق ایمیل با آن ها در تماس بوده است.

801