Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ طباطبایی دادستان شهرستان پارس آباد در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت : اقرار متهم بهقتل آتنا، پرونده به عنوان یک ابر پرونده وارد مرحله جدیدی شد به طوری که با پیگیری‌ها و بررسی‌های صورت گرفته احتمال رمزگشایی چندین پرونده دیگر همچون فوت مشکوک و قتل سر به مهر مانده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان شهرستان پارس آباد با بیان اینکه قاتل تمامی اقدامات خود را در این زمینه برنامه ریزی شده انجام داده است،افزود: ما با یک قاتل حرفه‌ای روبرو هستیم که در گذشته هم چندین پرونده بر علیه وی تشکیل و بازداشت شده اما بنا به نبود دلایل کافی متهم آزاد شده است.

طباطبایی در خصوص اظهارات قاتل افزود: قاتل هیچ گونه اختلالات روانی نداشته و دلیلیهم مبنی بر این رفتار از پزشکی قانونی تاکنون برای ما ارسال نشده به طوریکه قاتل تنها انگیزه خود را از این قتل انگیزه مالی عنوان کرده است.

وی با تکذیب شایعات مطرح شده در فضای مجازی افزود: جسد آتنا دختر هفت ساله پارس آبادی سالم و دست نخورده بود و قاتل با خفه کردن این دختر را به قتل رسانده است.

طباطبایی از همکاری همسر و برادر قاتل در کشف جسد خبر داد و گفت: این پرونده نتیجه یک معضل اجتماعی بوده و منحصر به شهرستان پارس آباد نمی‌شود، بنابراین از عموم مردم شهرستان و مسئولین تقاضا داریم از دامن زدن و اظهار نظر به این موضوع پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر بشیری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره صنعت معدن و تجارت شاهرود با اشاره به بازرسی از پنج هزار و ۲۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: بر این اساس ۹۶۱ پرونده به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال برای متخلفان این بازرسی‌ها تشکیل شد.

وی با بیان اینکه گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور فروش، کالای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته از جمله تخلفات اصناف بود افزود: ۴۲۰ مورد شکایت مردمی از اصناف در سامانه یا به صورت حضوری طی سال گذشته ثبت و رسیدگی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود در ادامه به ۳۹۵ گشت مشترک با بخش‌های نظارتی دیگر دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: کارشناسان نظارتی دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، استاندارد و تحقیقات صنعتی، جهاد کشاورزی، شرکت نفت و همچنین دادگستری در این گشت‌های مشترک حضور داشتند.

بشری با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا طی سال قبل ۴۵۰ مورد بازرسی از اصناف در شهرستان شاهرود صورت گرفت، تاکید کرد: این بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک به تشکیل ۶۴ پرونده تخلف به انجامیده است.

وی از عزم جدی برای مبارزه با قاچاق کالا و عرضه کالاهای قاچاق و خارج از مبدا در بین اصناف شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: میزان کشف تخلفات در حوزه قاچاق کالا اصناف شهرستان شاهرود طی سال گذشته به بیش از ۹۰۵ میلیون ریال می‌رسد.

کد خبر 6100841

دیگر خبرها

  • آصفی: دیگر هیچ عرصه بین‌المللی نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد
  • ۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد
  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد
  • بیش از ۶ هزار نفر در فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مشارکت دارند
  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • (عکس) ازدحام جمعیت برای عکس گرفتن با هادی چوپان در حرم امام رضا (ع)
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر