Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز همایش صیانت از حریم خانواده در مجتمع فرهنگی هنری حافظ شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی و حجت الاسلام قدوسی همایش صیانت از حریم خانواده در مجتمع فرهنگی هنری حافظ شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژدر این همایش ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین ، جایگاه حجاب را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود :مسأله حجاب و پوشش به عنوان یک پدیده بحث برانگیز و جنجالى در دنیاى امروزى مطرح است و امر جدید و نوظهورى نیست که با آمدن دین مبین اسلام، تشریع شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر نگوییم این مسأله ریشه در فطرت انسان دارد، لااقل مى توان ادعا کرد که همراه با خلقت انسان، حتى قبل از هبوطش در عالم خاکى، مطرح بوده است با این تفاسیر خداوند متعال برای حفظ حجاب جایگاه ویژه ای را قرار داده اند که بایست به آن پی برد.

سرهنگ نجمی اظهار کرد:امروز حجاب کانون نگاههای دشمن است و با به راه اندازی جنگ نرم و ساخت فیلم هایی که اثرگزاری سوء بر بنیان خانواده ها دارد سعی در از بین بردن این موهبت الهی در ایران را دارد و باید بیش از پیش مراقب این جنگ نرم بود.

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شاهین دژ نقش حجاب زن در جامعه را مهم برشمرد و افزود : ارزش وجودی یک زن به مثابه دری است که تا در درون صدف هست دری گرانبها و ارزشمند است و این زن با حجاب است که با حفظ حجاب خود در تربیت کودکان صالح نقش بسزایی را ایفا میکند.

در پایان از سه معلم نمونه خواهر در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان درباره اجرای قانون عفاف و حجاب خطاب به مدیران دولتی هشدار داد: «خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!» او گفت مقصودش از مدیران دولتی مدیران تا سطح مدارس است! اظهارات این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری