Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با بیان اینکه جشنواره فیلم رضوی به دنبال ایجاد فرهنگ مبتنی بر اخلاق‌مداری است بر ضرورت افزایش فیلم‌های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد،به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد، فهیمه سهیلی مسئول دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد همراهی فیلم‌سازان را بالاترین سرمایه برای برگزاری این جشنواره دانست و گفت: امید است فعالان این عرصه همت خود را برای خلق آثاری ارزشمند بیش از پیش به‌کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) در جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی اظهار داشت: از آنجایی که جشنواره رضوی بر پایه مفاهیم دینی، اخلاقی و انسانی بنا شده است، ایجاد فرهنگ مبتنی بر این مفاهیم در جامعه از طریق هنر، رسالت اصلی آن به حساب می‌آید.

رئیس اداره سینمایی اداره کل ارشاد استان یزد ادامه داد: اگر دست‌اندرکاران سازمان‌ها و فعالان بخش خصوصی این جشنواره را متعلق به خود بدانند و در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی‌، به نقش تاثیرگذار فیلم توجه بیشتری داشته باشد آثار ارزشمندی خلق می‌شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی گفت: وظیفه ما به عنوان برگزارکنندگان جشنواره این است که بر اساس نیازهای علمی و فکری فیلم‌سازان، زمینه را برای این فعالیت‌ها فراهم و تقویت کنیم.

سهیلی با تاکید بر توجه به مفاهیم انسانی و اخلاقی در آثار تولیدی برای ارسال به جشنواره رضوی بیان کرد: دین اسلام نیز بر پایه همین مبانی بنا شده و در روایات تاکید ویژه‌ای به بحث اخلاق و‌اخلاق‌مداری شده است.

انتهای پیام/

R41376/P1357/S6,76/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت