Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@14:56:43 GMT

خروج خودرو از جزیره کیش آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۶۶۶۷

مدیرکل گمرک جزیره کیش با اعلام این خبر افزود: پس از بررسی موضوع درخواست جمعی از ساکنان جزیره کیش مبنی بر لغو ممنوعیت قانون خروج موقت خودرو از کیش به سرزمین اصلی، پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های لازم توسط مسئولان منطقه و گمرک کیش با گمرک ایران انجام شد.
به گزارش ایسنا، خروج خودرو از جزیره کیش از امروز چهارشنبه به سرزمین اصلی به‌صورت موقت و تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل گمرک جزیره کیش با اعلام این خبر افزود: پس از بررسی موضوع درخواست جمعی از ساکنان جزیره کیش مبنی بر لغو ممنوعیت قانون خروج موقت خودرو از کیش به سرزمین اصلی، پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های لازم توسط مسئولان منطقه و گمرک کیش با گمرک ایران انجام شد.

مهدی اقبالی مقدم خروج خودرو بر اساس روال سابق و طبق قانون انجام می‌گیرد، تصریح کرد: طبق بخشنامه اعلام‌شده خروج خودروهای بالای دو هزار و 500 سی‌سی از جزیره ممنوع است و تنها خودروهای با حجم موتور دو هزار و 500 سی‌سی و پائین تر اجازه تردد خواهند داشت.

امام‌جمعه کیش، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس و جمعی از ساکنان جزیره کیش طی روزهای اخیر از مسئولان منطقه و گمرک بندر جزیره کیش خواسته بودند تا قانون ممنوعیت خروج موقت خودرو از کیش لغو شود. در ایام نوروز نیز این قانون به‌منظور رفاه حال ساکنان جزیره کیش به مدت حدود یک ماه نیز لغو شده بود.

بر اساس بخشنامه مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران مورخ 26 آبان ماه سال 95 از گمرک‌های مناطق آزاد خواسته‌شده تا علاوه بر لغو دستورالعمل‌های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خودداری کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:در ساعت ۱۷:۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس و پراید در کیلومتر ۶۰ آزاد راه قزوین -  زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۳ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • کارگر ماهر هم امنیت شغلی ندارد
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان