Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در این بخشنامه تاکید کرده است: «با توجه به اهمیت ارتقای جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ جهان باید با تلاش و همکاری منسجم و هماهنگ، رعایت استانداردهای آموزشی و رفع برخی نقائص موجود در مسیر تحقق اهداف تعیین شده حرکت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه روسای واحدهای آموزشی این دانشگاه باید تقویم آموزشی، دوره زمانی ثبت‌نام، شروع و پایان سال‌ تحصیلی را در واحدهای خود رعایت کنند و با توجه به اینکه پرتال یکپارچه آموزشی، پژوهشی و سامانه جامع نظارت و ارزیابی در حال تدوین و تهیه است، بنابراین واحدهای دانشگاهی باید با هرکاری در این زمینه از انجام فعالیت‌های موازی خودداری کنند.

همه واحدها باید پیش‌بینی فضا برای استقرار و تاکید بر حضور منظم اعضای هیات علمی، توزیع ساعات دروس و تدریس کامل سیلابس درسی و تشکیل منظم کلاس‌های درس در 16 هفته را در برنامه کار خود داشته باشند.

باید برای بهره‌مندی مناسب از پتانسیل‌های موجود (استفاده از اساتید تمام وقت و پر شدن ساعات موظف آنها) و کاهش بار حق‌التدریس طرح تعاون و مشارکت در به‌کارگیری بهینه اعضای هیات علمی واحدهای مستقر در هر استان به مورد اجرا گذاشته شود.

استخدام هیات علمی و تخصیص بورس با توجه به چشم‌انداز توسعه آینده و بعد از برآورد نیازهای هر واحد دانشگاهی در هر رشته انجام می‌شود که در این زمینه هماهنگی لازم با معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضروری است.»

در پایان این بخشنامه آمده است: «مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه و نظارت بر آن بر عهده روسای استان و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.»

200

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید