Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@16:33:12 GMT

تجلیل از مدیران دارالقرآن‌های نیروهای مسلح

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۰۰

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در آئین اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروهای مسلح که امروز ۲۱ تیرماه، در سالن همایش‌های سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش برگزار شد، از برخی از مدیران دارالقرآن‌های نیروهای مسلح تجلیل به عمل آمد.
طی این مراسم از سرهنگ دوم مهدی میدانی، مدیر دارالقرآن سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ کیانوش امانی، مدیر دارالقرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرگرد نورالدین جعفریان، مدیر دارالقرآن سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و کارمند رتبه 16 مجید گلشادی، مدیر دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و کارمند رتبه 12 علی‌اصغر نادری سخا، مدیر دارالقرآن اداره عقیدتی ـ سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور آیت‌الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران و مسئولان و فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، سی‌‌ویکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروهای مسلح در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ در اجزاء ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ و کل، اذان، مفاهیم سطح یک و دو با حضور حدود ۳۰ نفر از هر کدام از نیروهای مسلح از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش برگزار شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن