Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین سعیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران تشریح کرد: ارایه معرفی نامه از معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد و کارت شهروندی برای صدور گذر موقت خودروهای پلاک قشم الزامی است.
وی افزود: خودروهایی که امتیاز خروج از منطقه آزاد در تعطیلات نوروز را استفاده کردند نیز می توانند به مدت یک ماه با دریافت گذرموقت به سرزمین اصلی تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل گمرک قشم تردد خودروهای پلاک قشم در استان هرمزگان را نیازمند مصوبه دولت عنوان کرد و گفت: قشموندان در شرایط کنونی می توانند بر اساس موافقت گمرک ایران نسبت به دریافت پلاک گذر موقت اقدام کنند.
پیش از این خروج خودروهای پلاک منطقه آزاد قشم از جزیره به سرزمین اصلی با محدودیت مواجه بود.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: از بین هزار و صد اثر دریافتی به این جشنواره، ۶۰۰ اثر به علت غیرمرتبط بودن، ضعیف بودن در اجرا و ارائه اثر به جشنواره‌های مشابه از قبل داوری خارج شدند.

صیادی افزود: داوران از بین ۵۰۰ اثر باقیماند، ۳ اثر در هر بخش را حائز رتبه برتر اعلام کردند.

وی همچنین گفت: علاقمندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند همچنین گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است داوری آثار این دوره از جشنواره با موضوعات طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) از اول تا هفتم اردیبهشت در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت