Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:35:00 GMT

فروش دونات با روکش طلا +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۸۰۳۰

فروش دونات با روکش طلا +تصاویر

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، یک رستوران در فیلیپین، دونات‌هایی می‌فروشد که روکش طلای 24 عیار دارد. این دونات‌ها در این رستوران با قیمت هر عدد 100 دلار فروخته می‌شود.

انتهای پیام/

دونات‌هایی از جنس طلای 24 عیار! +تصاویر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان

به گزارش خبرنگار، سرهنگ سیامک آزادی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ شعائر و ارزش‌های دینی و مذهبی، محدودیت‌هایی از همان آغاز این ماه برای فعالیت برخی اصناف در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر این اساس فعالیت صنوف آبمیوه و بستنی، کبابی‌ها، کافی شاپ ها و قهوه خانه‌ها قبل از اذان مغرب ممنوع و هیچ مجوزی برای این دسته از صنوف صادر نشده است.

سرهنگ آزادی تصریح کرد: اصنافی هم مانند رستوران‌ها، غذاهای آماده و اغذیه فروشان که با درخواست کتبی اتحادیه مربوطه و تائید نهایی موفق به دریافت مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان پیش از اذان مغرب شده‌اند تنها می‌توانند به صورت بیرون بر آن هم با استتار و پوشش مناسب محل کسب خود فعالیت کنند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: گشت‌های نظارتی تخصصی و همچنین گشت‌های مشترک این پلیس با اصناف و اتحادیه‌ها شامل ۶ اکیپ در طول ماه مبارک رمضان بازرسی‌های مستمر را از اصناف به عمل آورده و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان تعدادی از اصناف متخلف که به هشدارها و اخطارهای صادره بی توجه بوده‌اند تا پایان این ماه پلمپ و برای تعدادی دیگر هم اخطاریه صادر شده است.

آزادی در پایان گفت: آن دسته از اصنافی که به اخطارهای صادره بی توجهی و شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند با هماهنگی دادستانی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمپ و اجازه فعالیت نخواهند داشت.

کد خبر 6064354

دیگر خبرها

  • فیلمی از لحظه ترمیم جاده صالح آباد - مشهد
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی
  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • رستوران‌ها و غذاخوری‌های فارس زیر ذره بین ناظران + فیلم
  • رستوران‌ها و غذاخوری‌های فارس زیر ذره بین ناظران
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا دوباره کانال عوض کرد
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)