Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@08:50:27 GMT

نمایشگاه عفاف و حجاب در میبد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۹۱۹۵

نمایشگاه عفاف و حجاب در میبد

مسئول برگزارکننده این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 30 نفر از دانش آموزان ،عروسک های خود را که با حجاب اسلامی زینت داده اند به نمایش گذاشتند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،

مسئول برگزارکننده این نمایشگاه گفت: همزمان با بیست و یکم تیرماه سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب،نمایشگاهی در کانون فرهنگی آیت الله اعرافی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) علیه گشایش یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهره شمشادی افزود: در این نمایشگاه 30 نفر از دانش آموزان ،عروسک های خود را که با حجاب اسلامی زینت داده اند به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه دراین نمایشگاه سعی کردیم به حجاب درادیان مختلف بپردازیم گفت: درادیان مختلف ازگذشته تا حالا حجاب بوده است و این برهنگی که امروزه ترویج پیدا کرده نبوده است.

شمشادی ترویج برهنگی و بی حجابی را ضعف هرجامعه دانست و اشاره کرد: یکی از شیوه هایی که امروزه دشمن برای ترویج بی حجابی استفاده می کند تولید عروسک ها و اسباب بازی هاست .

مسئول برگزاری نمایشگاه گفت:برای مقابله با هجمه های تبلیغاتی روی کودکان و نوجوانان ما با عروسک های بهشتی آنها را با دست خود بچه ها محجبه کردیم و به نمایش گذاشتیم .

شمشادی افزود:با این کار می خواهیم به بچه ها نشان دهیم که عروسک های محجبه زیباتراز عروسک های تولید غرب و برهنه هستند.

وی چادر را تاج بندگی خواند و گفت: نماد چادر در این نمایشگاه که الگو گیری از حضرت زهرا (س) است تا کودکان و نوجوانان ارزش و جایگاه چادر را بشناسند و ازآن صیانت کنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تجمع جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در مقابل کلانتری ۲۲ پردیسان قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از بانوان با در دست داشتن شاخه‌های گل و با حضور در کلانتری ۲۲ پردیسان از مجریان طرح نور فراجا طرح صیانت از عفاف و حجاب قدردانی و حمایت کردند.

گفتنی است فردا عصر هم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از مجریان طرح نور طرح عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف