Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن صالحی مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به توزیع برچسب های نرخ کرایه های تاکسی سال 96 در میان رانندگان تاکسی اظهار داشت: برچسب‌های نرخ کرایه تاکسی سال 96 از 15 تیرماه میان رانندگان تاکسی در حال توزیع است و تاکسیرانان یک ماه مهلت دارند تا برچسب قیمت تاکسی را تحویل و بر روی خودروی خود نصب کنند اما در این میان رانندگان تاکسی های خطی فقط 15 روز مهلت دارند تا برچسب نرخ کرایه تاکسی را بر روی خودرو نصب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران بیان کرد: نرخ جدید کرایه ها بر روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه های تاکسی سطح شهر تهران نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه تاکسیرانی با رانندگانی که بعد از مهلت قانونی برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب نکنند برخورد قانونی خواهد شد و نمره منفی در سوابق رانندگان تاکسی درج و راننده به ازای هر یک نمره منفی 10 هزار تومان جریمه می‌شود.

صالحی گفت: مسافران تاکسی باید بر اساس برچسب قیمت کرایه نصب شده بر روی تاکسی نسبت به پرداخت کرایه خود اقدام کنند، حال اگر برچسب نرخ کرایه سال جدید بر روی تاکسی نصب نشده باشد، مسافران باید بر مبنای نرخ کرایه سال گذشته، کرایه خود را پرداخت کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: مسافران تاکسی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در زمینه نرخ کرایه تاکسی شکایات خود را از طریق سامانه 1888 به شهرداری گزارش کنند تا در اسرع وقت به شکایات آن ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

جریمه 10 هزار تومانی رانندگان تاکسی به علت درج نکردن برچسب کرایه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد

کاربری به نام بابک با انتشار یک عکس در توییتر نوشت: میوه فروش می‌خواد بگه وارداتیه و گرونتر بفروشه یه برچسب خارجی میزنه روش. حالا هرچی هم روش نوشته باشه مهم نیست مثلا رو گوجه سبز نوشته باشه هندونه.

منبع: برترین‌ها

tags # میوه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شناسايي باشگاه ورزشي متخلف در يزد
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی