Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجمع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده، با حضور پرشور زنان بوکانی و مسئولان شهرستانی در پارک بانوان این شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،امام جمعه بوکان عصر روز چهار شنبه ۲۱ تیر ماه در تجمع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده که با حضور پرشور زنان بوکانی و مسئولان شهرستانی در پارک بانوان این شهر برگزار شد گفت: حجاب و عفاف در فرهنگ مسلمانان ریشه دارد و این نشانه اهمیت زنان در دین مبین اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: حجاب در استحکام و تداوم هسته اصلی خانواده بسیار تاثیرگذار است و موجب ایجاد آرامش روانی و امنیت روحی در جامعه می شود ولی متاسفانه اکنون می بینم که واسطه فرهنگ غربی حجاب در میان زنان و مردان ما کم رنگ شده است.

وی ادامه داد: اکنون شاهد انیم که مردان ما لباس زنان را می پوشند و زنان نیز لباس مردان را که بر اساس روایات و احادث مکرر این کار گناهی بس بزرگ است.

ماموستا خلیفه زاده تصریح کرد: حجاب گوهر زن و دیواری بلند میان گناه و بی حیایی است که همه زنان مسلمان بایستی از این گوهر گرانبها که عفت زن مسلمان را نشان می دهد با جان و دل محافظت کنند.

وی افزود: خطر افتادن عزت و جایگاه زن، افزایش ناهنجاری های جسمی و روحی، کاهش تمایل به ازدواج، افزایش ناهنجاری های خانوادگی و بالا رفتن آمار طلاق از اثرات پدیده شوم بدحجابی در جامعه است که امیدواریم زنان و دختران پاک دامن ما در حفاظت از ان کوشا باشند

در ابتدای مراسم نیز جانشین فرمانده سپاه بوکان در سخنانی با تبریک هفته حجاب و عفاف عنوان کرد: توطئه کشف حجاب در زمان حکومت استبدادی طاغوت، عزت مسلمانان را مورد هدف قرار داد اما مسلمانان آگاه و زنان غیرتمند ایران اسلامی، در مقابل این توطئه پلید ایستادگی کردند.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی ادامه داد: امروز زنان و دختران ما در معرض بزرگترین حمله ها ازسوی دنیای غرب قرار گرفته اند چون دشمنان اسلام می دانند با برداشتن حجاب بنیان خانواده و جامعه اسلامی فرو خواهد ریخت.

در پایان این مراسم که به همت حوزه بسیج خواهران بوکان و دیگر نهاد های مربوطه برگزار شد به ۲۵ نفر از زنان برتر و محجبه بوکان هدایایی اهدا شد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!

در پی ممنوعیت دوباره زنان از وورد به ورزشگاه ها، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مردها فحاشی می‌کنند زنها را محروم می‌کنند. این خلاصه سیاستگذاری علیه زنان است.

خوب اگر جرات دارید مردان را محروم کنید.

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • این دهه‌شصتی خبرساز طراح لایحه حجاب است؛ سمت‌های او چه بوده است؟
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود