Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@19:31:11 GMT

خروج خودرو از جزیره قشم وکیش آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۱۲۹۶

مهدی اقبالی مدیرگمرک جزیره کیش بیان داشت: پس از بررسی موضوع درخواست جمعی از ساکنان جزیره کیش مبنی بر لغو ممنوعیت قانون خروج موقت خودرو از کیش به سرزمین اصلی، پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های لازم توسط گمرک کیش با گمرک ایران انجام شد.

مهدی اقبالی مقدم خروج خودرو بر اساس روال سابق و طبق قانون انجام می‌گیرد، تصریح کرد: طبق بخشنامه اعلام‌شده خروج خودروهای بالای دو هزار و ۵۰۰ سی‌سی از جزیره ممنوع است و تنها خودروهای با حجم موتور دو هزار و ۵۰۰ سی‌سی و پائین تر اجازه تردد خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین حسین سعیدی مدیر گمرک جزیره قشم با اعلام این مطلب گفت: ارائه معرفی نامه از معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و داشتن کارت شهروندی برای صدور گذر موقت خودروهای پلاک قشم الزامی است.

وی ضمن اشاره به خروج خودروهای پلاک قشم در ایام نوروز که با همت حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت گمرک محقق شد، افزود: خودروهایی که از امتیاز خروج عیدانه استفاده کرده اند نیز می توانند امسال دوباره به مدت یکماه با دریافت گذرموقت در سرزمین اصلی تردد کنند.

مدیرکل گمرک قشم در پاسخ به این که احتمال تردد خودروهای پلاک قشم در سطح استان هرمزگان امکانپذیر می شود، افزود: برای تحقق تردد خودروهای پلاک قشم و کیش در سطح استان هرمزگان به مصوبه دولت نیاز داریم.

وی یادآور شد: شهروندان قشمی براساس موافقت گمرک ایران می توانند با رعایت دو شرط اساسی شامل معرفی نامه و کارت شهروندی قشم همانند سال های گذشته برای یکبار در سال و به مدت یک ماه با گذرموقت؛ با خروج از قشم در نقاط مختلف سرزمین اصلی تردد کنند.

بر اساس بخشنامه مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۶ آبان ماه سال ۹۵ از گمرک‌های مناطق آزاد خواسته‌شده تا علاوه بر لغو دستورالعمل‌های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خودداری کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه یک شرکت خودروسازی در بم را ببینید.

کد خبر 847260 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان باران ايران خودرو خودرو - ایرانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!