Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@02:04:50 GMT

تجمع بزرگ صیانت از حریم خانواده در سلماس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۱۳۲۴

تجمع بزرگ صیانت از حریم خانواده در سلماس برگزار شد

تجمع بزرگ صیانت از حریم خانواده بمناسبت هفته حجاب و عفاف به همت جامعه بسیج زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس در محل پارک چمران برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذرپیام،تجمع بزرگ صیانت از حریم خانواده بمناسبت هفته حجاب و عفاف به همت جامعه بسیج زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس و با حضور حجت الاسلام کریم حسینخانی رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان ، سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس در محل پارک چمران برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کریم حسینخانی در این مراسم ضمن گرامیداشت ۲۱ ام تیرماه روز حجاب و عفاف و هفته ای که به این نام اختصاص یافته گفت: علت نامگذاری چنین روزی این است که مردم مشهد برعلیه قانون کشف حجاب رضاخانی در حرم رضوی به فتوای مرحوم آیت‌الله بهلول قیام کرده و گارد شاه آن روز هتک حرمت حرم و مردم مسلمان را مورد تجاوزو تعدی قرار دادند.
رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان ادامه داد: اروپایی ها به رضا شاه القا کرده بودند که برای اینکه به توسعه برسید باید حجاب را از جامعه تان حذف کنید و امروزه نیز دشمنان با تجهیز رسانه‌ای و دستگاه‌های تبلیغی در این راستا حرکت میکنند.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجانغربی با اشاره به برنامه های وسیع دشمنان تصریح کرد : امروزه دشمن با برگزاری برنامه هایی همچون “آزادی های یواشکی” و “چهارشنبه‌های سفید” به دنبال حیازدایی و محو باورهای اسلامی از بانوان ماست و سنگر حجاب دژ مستحکمی در مقابل توطئه های دشمنان است.
حجت الاسلام حسین خانی در جمع بانوان سلماس تاکید داشت: ساده اندیشی است اگر فکر کنیم بدحجابی هایی که امروزه ترویج میشود توطئه دشمن نیست زیرا حجاب رمز عفت و حیا و عفت موجب حفظ بنیان خانواده و خانواده نیز اساس تحکیم بنیانهای جامعه اسلامی است.
وی در پایان با اشاره به وظایف انقلابیون علی الخصوص بانوان مسلمان در جامعه امروز گفت: امروز وظیفه اصلی ما امربعمروف و نهی از منکر و آگاهی بخشی در جامعه ماست.


سرهنگ پوراسماعیل معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس نیز ضمن سخنرانی در خصوص هجمه های تبلیغاتی دشمنان گفت: دشمنان با تجهیز هزاران رسانه ماهواره‌ای و بیش از ده هزار برنامه مختلف و فضای مجازی جهت خدشه‌دار کردن عفت زنان و غیرت زدایی از مردان مسلمان و خانواده را بعنوان رکن اصلی امت اسلامی هدف گرفته اند.
لازم به توضیح است که همزمان با برگزاری تجمع صیانت از حریم خانواده ، کارگاه های مشاوره و پاسخ به شبهات و نیز نمایشگاه پوستر و ایستگاه انتشار محتوا از طریق بلوتوث در محل پارک چمران دائر گردیده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که ظهر چهارشنبه در مدرسه تخصصی حضرت الزهرا (س) اردبیل برگزار شد، معاون معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌مند بودن خانواده‌های اسلامی نسبت به چالش‌های مطرح در این خانواده‌ها و ارائه راهکار برای آنها نشست علمی - تخصصی «چالش‌های خانواده‌های اسلامی در عصر معاصر» برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور اساتید برجسته استان، مدیران و مدرسان حوزه علمیه اردبیل و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نشست با چهار محور چالش‌های تربیت دینی در خانواده‌های اسلامی، تحولات خانواده در بستر رسانه و فضای مجازی، مشکلات عاطفی و زناشویی و مسأله اشتغال در بستر خانواده که از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین چالش‌های خانواده اسلامی است، تشکیل شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل افزود: هدف از برگزاری این نشست بالابردن سطح آگاهی و اطلاعات طلاب نسبت چالش‌ها و ارائه راهکار در راستای رفع آنها و بسترسازی برای انجام پژوهش‌های علمی در این زمینه بود.

کد خبر 6100622

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران