Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ‌درباره اینکه گفته می‌شود؛ اهوازی‌ها در معرض سرطان پوست و آب مروارید هستند، و اینکه چه برنامه ای برای کاهش آسیب این شهروندان دارد، گفت: مردم اهواز و سایر شهر‌ها با آلودگی هوا و منابع روبه‌رو هستند و این در عصر صنعتی اجتناب ناپذیر است، بنابراین همه می‌توانند در معرض آسیب پذیری این نوع بیماری‌ها قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: برای مبارزه با آلودگی هوا و ریز گرد‌ها ما هیچ تفاوت مکانی نداریم و باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

او یادآور شد: آسیب‌ها در گذشته فرا‌تر از آن چیزی بود که امروز شاهد آن هستیم و باید اعلام کنم که خوشبختانه نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده‌اند.

ابتکار با اشاره به اینکه در مبارزه با آلودگی‌های محیط زیستی باید تمام تلاش خود را به کار بست و این آسیب برای همه وجود دارد، عنوان کرد: دولت یازدهم از ابتدای به روی کار آمدنش کاهش آلودگی هوا و منابع را در اولویت قرار داد و با جدیت آن را دنبال می‌کند.

او در ادامه خاطر نشان کرد: نمی‌توانم به صورت مشخص بگویم؛ کدام شهر یا روستای در معرض خطر قرار دارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: از جنبه علمی هم به قضیه نگاه کنیم؛ آسیب‌ها و تهدیدات زیست محیطی در طول چهار سال دولت یازدهم کاهش پیدا کرده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشتیم، که  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان است.

وی بابیان اینکه با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم برای استفاده از این انرژی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده و در ادامه افزود: که  از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها ، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۳ هزارو ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهر‌ها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحد‌های تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

فعله گری افزود: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود، در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم  و در راستای تحقق بخشیدن، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان را در دستور کار قرار داده است و با توجه به زمینه فعالیت مهم و اساسی دیگر به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری وصل نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ردپای کدام شرکت‌ها در تولید پلاستیک بیشتر است؟
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری