Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مشکلات تراکتورداران جرقویه علیا نداشتن جایگاه سوخت بود که با پیگیری خبرنگار ما و بخشداری جرقویه علیا این مشکل بعد از حدود یک سال برطرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازاصفهان شرق؛ در آذر ماه 94 خبری مبنی بر مشکل نبود جایگاه سوخت برای تراکتورداران در جرقویه علیا منتشر شد و توجه مسئولان را به این موضوع معطوف کرد که با پیگیری های خبرنگار ما و بخشداری جرقویه علیا این مشکل بر طرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار جرقویه علیا در گفتگویی با خبرنگار ما در این خصوص گفت: از زمان انتشار خبر نداشتن جایگاه سوخت برای تراکتورداران جرقویه علیا بخشداری جندین جلسه را در سال 94 با تراکتورداران منطقه برگزار کرد و مقرر شد تا جایگاه نفت سفید منطقه را به این امر اختصاص دهند ولی با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و قابل ترمیم نبودن آن جایگاه با این موضوع مخالفت شد و چند مدت بعد شرکت نفت اصفهان تصویب کرد تا تراکتورداران به شهر ورزنه رفته و انجا سوختگیری کنند که این موضوع بعلت بعد مسافت و مشکلات احتمالی موجب اعتراض تراکتورداران شد.

حسین بهزادفر در ادامه افزود: با پیگیری های جدی که با مدیریت شرکت نفت اصفهان انجام شد خوشبختانه این موضوع حل شد و تراکتورداران می توانند در جایگاه سوخت شهر حسن آباد اقدام به سوختگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان