Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج-مدیرشهرداری منطقه دوسنندج بااشاره به اینکه چندین مرتبه به مالکین پاساژ صدف در خصوص رفع نواقص اخطار کتبی داده شده است، گف: پرونده تخلفات ساختمانی این پاساژبه کمیسیون ماده صد ارجاع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین شهرداری سنندج، درپی آتش سوزی پاساژ صدف در پنج شنبه هفته گذشته و اعتراضات جمعی از کسبه این پاساژ مبنی بر نواقص موجود ایمنی و رسیدگی نکردن شهرداری به تخلفات ساختمانی صورت گرفته در این پاساژ مدیر شهرداری منطقه دو توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شهر داری منطقه دو سنندج گفت: پاساژ صدف واقع در خیابان پاسداران سال ۷۹ از شهرداری پروانه ساخت دریافت و اقدام به احداث آن شده است.

علی رضا کاظمی بیان کرد : متاسفانه پاساژ صدف بعد از احداث دارای نواقص مختلفی است که این شهرداری در راستای رسالت کاری خود مبنی بر نظارت بر احداث بناهای سطح شهر چندین مرتبه به مالکین این پاساژ اخطار کتبی داده شده است.

وی بیان کرد : مهم ترین نواقص این ساژ شامل عدم احداث راه پله اضطراری و عدم ارائه گواهی مهندسین ناظر تاسیسات وگواهی اداره استاندارد در خصوص ایمنی آسانسور و همچنین عدم نصب سیستم اطفاء حریق است.

کاظمی افزود : علاوه بر نواقص موجود و اعلام آن به مالکان، دراین پاساژ برخی تخلفات ساختمانی هم صورت گرفته که این شهرداری بصورت کامل این تخلفات را رصد و پیگیری نموده است.

وی ادامه داد: احداث بالکن تجاری در طبقات مختلف به متراژ ۴۲۳ متر، عدم اجرای رای کمیسیون ماده صد در خصوص احداث راه پله اضطراری، الحاق ۶۲۳ متر مربع زیر زمین به پلاک مذکور و استفاده از آن بعنوان پارکینگ، الحاق ۱۲۱ متر مربع واستفاده از آن بعنوان سرویس بهداشتی، الحاق ۵۲ متر مربع واستفاده بعنوان پست برق، تبدیل راهرو به تجاری در طبقات مختلف و همچین کسری ۶۵ واحد کسری پارکینگ از جمله تخلفات ساختمانی رخ داده در پاساژ صدف است.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج بیان کرد : با توجه به دعوت مکرر از مالکین پاساژ صدف در خصوص ارائه دفاعیه از تخلفات رخ داده در این مجتمع تجاری متاسفانه هیچ گونه همکاری و تعاملی با شهرداری نداشته اند.

کاظمی از ارجاع پرونده تخلفات ساختمانی پاساژ صدف به کمیسیون ماده صد خبر داد و گفت : بی شک رای کمیسیون ماده صد پس از ابلاغ به شهرداری اجرا خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی عصر یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی از تمام تلاش‌های شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کارها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها هراسی به دل راه ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست اما مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست برای خدمت شایسته مدیران است.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

کد خبر 6091376

دیگر خبرها

  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌