Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-28@22:56:02 GMT

آمازون انبارش را به اعماق دریا می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۲۰۶۹

آمازون انبارش را به اعماق دریا می‌برد

گروه فناوری _ آمازون یک انبار بزرگ در اعماق دریا طراحی کرده است که کالاهای مورد نظر را به کمک صوت، به سطح آب می‌آورد.فروشگاه اینترنتی آمازون، اختراع جدیدی به ثبت رسانده است که خبر از یک انبار بزرگ در اعماق دریا می‌دهد. بر اساس نقشه‌ی منتشرشده، کالا در یک جعبه‌ی ضد آب قرار می‌گیرد که یک کپسول هوای فشرده و یک بالن هم در آن‌ تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس این جعبه، توسط نوار نقاله به اعماق دریا ارسال می‌شود. هر جعبه، حسگری ویژه دارد که توسط سیگنال صوتی مخصوص به خود فعال‌ می‌شود و پس از باد شدن بالن، به سطح آب می‌آید. سپس جعبه توسط مأمور تحویل آمازون از سطح آب برداشته می‌شود و در ماشین حمل کالا قرار می‌گیرد.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از زومیت ، طبق اطلاعات منتشرشده، این طرح به آمازون کمک می‌کند که نیاز به ربات‌ها و کارمندان متعدد، برای جستجو در طبقه‌های مختلف انبار را از بین ببرد. به‌علاوه، این طرح هزینه‌های تمام‌شده‌ی مربوط به انبار را به‌طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

یکی از مدیران آمازون درباره‌ی طراحی انبار جدیدشان می‌گوید:

امروزه به دلیل گسترش بازار، انبارهای نگهداری کالا، به مکان‌هایی پیچیده با امکاناتی گران‌قیمت و فضایی بزرگ تبدیل شده است؛ بنابراین برای تکمیل سبد کالای یک مشتری که از اقلام مختلفی تشکیل شده است، ربات یا کارمند انبار باید چند صد متر یا حتی چند کیلومتر راه برود. حال تصور کنید که این موضوع برای چندین هزار سفارش در روز تکرار شود. برای حل این موضوع ما به سراغ راهکارهای جدیدی رفتیم که تابه‌حال در هیچ انباری استفاده نشده است.

علاوه بر این، آمازون معتقد است که استفاده از انبارهای زیر آب، مشکل استفاده‌ی بهینه از فضای انبار را هم از بین خواهد برد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان

عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند.  
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.


رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.


سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان
  • توزیع تخم نوغان در گیلان