Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران ازکشف 59 شی عتیقه متعلق به هزاره سوم پیش از میلاد در ورامین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار عبدالرضا ناظری در مصاحبه ای اختصاصی با ما گفت: پس از اطلاع ماموران نیروی انتظامی از یک معامله اشیاء عتیقه و با هماهنگی دستگاه قضایی در اقداماتی فنی و اطلاعاتی ، فروشنده این آثار باستانی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از دستگیری این فرد و بازرسی از محل دپوی این اشیاء 59 قطعه اثر باستانی ارزشمند از جمله مهرهای پادشاهی ، مجسمه های مرد وزن ، گردن بند، پیه سوز، گلدان ، کتیبه زن سامری و جام دارو شناسایی شد.سردار ناظری گفت: پس از کشف این آثار با دعوت از اساتید رشته باستان شناسی و کارشناسان میراث فرهنگی ، قدمت این آثار مشخص و پرونده پس از تکمیل شدن تحویل مراجع قضایی شد.فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از مردم خواست موارد مشکوک معاملات مختلف و نیز خرید و فروش غیر قانونی اشیاء باستانی را به 110 اطلاع دهند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: اجرای طرح نور، در حقیقت مبارزه با بی‌عفتی و اباحه‌گری در سطح جامعه است.
سرهنگ جمالی افزود: ما همچون فرمانده انتظامی کشور، تا پای جان و برای دفاع از ناموس این آب و خاک ایستاده‌ایم تا مشت محکمی بر دهان بدخواهان این مملکت زده باشیم.
او اضافه کرد: از همۀ مردمی که در اجتماع مردمی شرکت کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.
در این اجتماع، مردم با اهدا گل به عوامل انتظامی، بر استمرار این طرح تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به کرمان
  • انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی استان، از موزه ملی ایران به کرمان
  • انتقال اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به استان کرمان
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور