Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور ازنا گفت: ۵۰۰ دانشجو در رشته های مختلف در دانشگاه پیام نور ازنا تحصیل می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاککشاورز گفت: دانشگاه پیام نور ازنا با پذیرش دانشجو در 6رشته در سال ۱۳۸۶ آغاز بکار کرد که در حال حاضر این ظرفیت به بیش از 20 رشته گرایش افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور ازنا یادآور شد: در راستای اهداف آموزشی دانشگاه تعداد 8 عضو هیات علمی و بیش از 20 استاد مدعو با دانشگاه همکاری آموزشی دارند.

وی افزود: در حال حاضر حدود 500 دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

کشاورز خاطر نشان کرد: کتابهای آموزشی دانشگاه پیام نور، غالبا جزء منابع اصلی آن رشته و همچنین منابع اصلی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری می باشند که در غالب دانشگاههای دولتی و معتبر تدریس می شود و دانشجو با مطالعه آنها در دوره کارشناسی، به آسانی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری قبول می شود.

وی در همین راستا افزود: نتایج کنکور سالهای گذشته به خوبی گواهی بر این ادعاست چنانکه بیشترین قبولی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری از بین فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور بوده است.

این مدیر دانشگاهی گفت: دانشگاه پیام نور دارای پایین ترین شهریه دانشجویی است و از امتیازات ویژه برای شاغلین و کارمندان برخوردار است.

کشاورز تصریح کرد: دانشگاه پیام نور ازنا به منظور خدمات رسانی مطلوبتر به دانشجویان مجهز به امکانات آزمایشگاهی خوب و کتابخانه و اینترنت پرسرعت است و با بهره گیری از کادر اداری و علمی قوی آماده ارائه خدمات رسانی به دانشجویان عزیز است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند