Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@08:22:55 GMT

سلطانی و آقاجان پور به مصر می روند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۲۴۷۱

سلطانی و آقاجان پور به مصر می روند

بازیکن و مربی تکواندوی سمنان برای اعزام به مسابقات جهانی مصر دعوت شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، غزل سلطانی ، بازیکن تکواندو در وزن ششم _ منهای 47 کیلوگرم ) به همراه راضیه آقاجان پور مربی سمنانی توانستند در رقابت های انتخابی تیم ملی بدخشند و عضو تیم ملی تکواندوی ایران و کادر فنی این تیم شوند .مسابقات انتخابی تیم‌ ملی نونهالان دختر به منظور حضور در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در تهران و در 10 وزن برگزار شد و 14 تکواندوکار توانستند به این اردو راه پیدا کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت این تیم برعهده نیلوفر صفریان به عنوان سرمربی و راضیه آقاجان‌پور و بهناز مژده به عنوان مربی خواهد بود .سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان از دوم شهریورماه به مدت چهار روز در شرم الشیخ مصر برگزار می‌شود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است

آروین نجفی بازیکن تیم ملی اسکیت درباره وضعیتش اظهار کرد: امسال ۲ دوره مسابقات انتخابی داشتیم که مرحله اولش در اراک برگزار شد و من توانستم مقام اول اسکیت  ماده ۲۰۰ متر جوانان را کسب کنم و دور دوم در ۲۰ اردیبهشت ماه در مجموعه آزادی برگزار خواهد شد که امیدوارم مقام خوبی را کسب کنم.

او افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که به دلیل استاندارد نبودن پیست‌ها در هر دوره از مسابقات مجبوریم که از چرخ نو استفاده کنیم و با توجه به اینکه هزینه چرخ نو برای ورزشکاران بالاست و تقبل این هزینه‌ها واقعا سخت شده است. همچنین شرایط خوابگاه و غذا در اردو‌های تیم ملی  سطح بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، لغو مسابقات هم هزینه‌هایی برای ورزشکاران دارد و امیدوارم  مسئولان بتوانند این مسائل و مشکلات را حل کنند تا بتوانیم در کنار هم به پیشرفت اسکیت کمک کنیم و شادی را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد