Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سینا مقیمی تنیس باز جوان کشورمان در دو دوم مسابقات تنیس بین المللی جوانان در ایروان ارمنستان موفق شد حریف روسیه خود بنام دنیس تیمیروف را با نتیجه 2 بر صفر (63 60) شکست داده و به دور سوم این بازیها راه یابد . مقیمی در دور سوم امروز پنجشنبه به مصاف لاشاکیکویزره از گرجستان خواهد رفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور اول این بازیها با قرعه استراحت روبرو بود .

همچنین عصر روز گذشته در ادامه رقابتهای تنیس بین المللی جوانان ITF در ایروان ارمنستان سینا مقیمی جوان تنیس کشورمان بهمراه یار لبنانی خود بنام جلا ل سادک موفق شد در دور دوم جدول بخش دونفره این دوره از مسابقات تیم دونفره روسیه را با نتیجه 6-4 6-4 شکست داده و به مرحله یک چهارم نهائی این بازیها راه یابد . در این مرحله حریف سینا مقیمی و یار لبنانی تیمی مشترک از آرژانتین و ارمنستان خواهد بود .

این دوره از مسابقات با حضور بازیکنان 18 کشور در ایروان ارمنستان تا روز شنبه 24 تیرماه ادامه خواهد یافت .

در این دوره از مسابقات بازیکنانی از 18 کشور : جمهوری اسلامی ایران - سوئد - روسیه - ارمنستان - لهستان - سوریه - فرانسه - ترکیه - لبنان - بلغارستان - آلمان - گرجستان - پرتقال - قزاقستان - امریکا- مقدونیه و انگلستان حضور دارند .

نماینده جوان کشورمان عضو آکادمی تنیس آپتیجن تهران بهمراه مربی خود آنتونیو ویچ در 5 مسابقه بین المللی در کشورهای ارمنستان - لبنان و قرقیزستان شرکت خواهد نمود .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد