Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی رضاپور مقدم معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی اظهار کرد: عفاف و حجاب و رعایت آن نه تنها دستور شرع مبین اسلام بلکه شرط انسانیت انسان و هر آن موجودی است که می خواهد با محوریت عقل و شرع زندگی آرام فردی و اجتماعی را تجربه کند لذا رعایت این مهم از ضرورت های جوامع انسانی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هیات علمی واحد خوی با بیان اینکه حفظ و صیانت از حجاب و عفت عمومی از خصوصیات اصلی جامعه اسلامی با محوریت قرآن و سنت است، گفت: برای عملی شدن آن مردم و دولت اسلامی هر دو مسئول اند اما به جهت اینکه قوای متعدد حکومتی، دولت را از قدرتی فراتر برخوردار کرده است. سازمانها و ارگانها و نهادهای اداری در تمام سطوح جایگاه مهم و تاثیر گذاری در عملیاتی شدن فرهنگ عفاف و حجاب دارند.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی افزود: یکی از روشهای اقامه حجاب و عفاف در اجتماع، پر رنگ کردن این امر در فضای رسانه ای اعم از مجازی و حقیقی است چرا که رسانه با قابلیتهایی که دارد می تواند بصورت موثر و مداوم به تذکر هنرمندانه اهمیت و ضرورت عفت و حجاب در بین مخاطبین خود بپردازد.


مقدم اذعان کرد: قرآن کریم در آیه 9 سوره اعلی با ظرافت تمام تذکر را شرطی که سودمند باشد توصیه می کنند« فَذکّر ان نَفَعَت الّذکری» و رسانه در این میان می تواند نقش سودمند کردن تذکر به حجاب و عفاف در جامعه را بر عهده گیرد.


وی در پایان سخنان خود افزود: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی خوی جامعه مخاطبین چند هزار نفری خود را به دلیل تعطیلات تابستانی در اختیار ندارد ولی در هفته عفاف و حجاب با فضاسازی فرهنگی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی اعم ازسایت اینترنتی و تلگرام دانشگاه آزاد اسلامی خوی به این امر بهاء داده است.

200/202

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد