Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرحهای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در هرمزگان آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزخلیج فارس ؛ مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت : به متقاضیان بین سه تا 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.
محمدرضا آران افزود : سود تسهیلات این طرحها در دو بانک عامل چهار درصد و در بانک عامل دیگر 10 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : امسال تسهیلات در دو بخش اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به هزار طرح و عرصه پرداخت می شود.
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت : با پرداخت این تسهیلات برای چهار هزار نفر شغل ایجاد و به2 هزار نفر هم آموزش داده می شود.
آران افزود : پرورش قارچ ، پرورش ماکیان ، پرورش مرغ ، بلدرچین ، پرورش ماهی و میگو ، دام سنگین ، کشت گلخانه ای ، کشت داربستی و زنبور عسل از جمله طرحهایی است که به آنها تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت می شود.
وی گفت : در بخش صنایع تبدیلی هم به بخشهای بسته بندی ، پودر کردن ، خشک کردن و فرآوری لبنیات و گوهرتراشی تسهیلات داده می شود.
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت : در بخش صنایع تبدیلی در تلاش هستیم تا در ادامه برنامه های سال گذشته هر شهرستان به یک قطب تولیدی تبدیل شود.
متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مجموعه بسیج سازندگی در مراکز استان و شهرستانها مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان