Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: گسترش مراکز پیوند عضو با هدف انتقال سریع عضو‌های پیوندی از بیمارانی که دچار مرگ مغزی شده یکی از سیاست‌های مهم وزارت بهداشت محسوب می‌شود و در این راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات طرح تحول سلامت نبود منابع پایدار است که به همین دلیل با مشکلاتی روبرو هستیم، اما وزارت بهداشت از سازمان‌های بیمه‌گر حمایت همه جانبه ای انجام می‌دهد تا آن‌ها بتوانند به تعهدات خودشان عمل کرده و باری از دوش بیمارستان‌ها بردارند.

آقاجانی تأکید کرد: رضایت مردم و بیماران از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی باید همیشه مد نظر مراکز قرار بگیرد و این مسئله یکی از اولویت وزارت بهداشت محسوب می شود.

وی گفت: وزارت بهداشت در برهه‌ای از زمان از نظر رضایت مندی در رتبه‌های آخر دستگاه‌های دولتی قرار داشت و این مسئله سبب کاهش اعتماد مردم نسبت به پزشکان در آن زمان شده بود اما اکنون افزایش میزان رضایت مندی مردم از خدمات پزشکی و بیمارستان‌ها یکی از سیاست‌های مهم این وزارتخانه محسوب می‌شوند.

آقا‌جانی یادآور شد: یکی از مسائلی که وزارت بهداشت و بیمارستان های درمانی با آن روبه رو است بدهی بیمه به این مراکز و تاخیر پرداخت های جامعه پزشکان است.

انتهای پیام/

رضایت بیماران از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی باید مد نظر مراکز قرار بگیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه‌ها، گفت: داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.

به گزارش مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توزیع شیرخشک یارانه ای تا سقف ۱۰ قوطی در هر ماه توزیع شیرخشک یارانه‌ای تا ۱۰ قوطی در هر ماه

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • قلیان با گاز خنده!
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟