Web Analytics Made Easy - Statcounter

از یارگیری استقلال تهران برای فصل جدید شروع کنیم.

در مورد یارگیری استقلال باید بگویم که کادرفنی این تیم بازیکنان بسیار خوبیداردو حالا دیگر می توان گفت که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود. امیدوارم استقلال با کسب جام قهرمانی هوادارانش را خوشحال کند..

به نظر شما استقلال به این میزان تغییر و جذب بازیکن احتیاج داشت؟

استقلال در فصل گذشته تیم بسیار جوانی داشت که آقای منصوریان با اعتماد و میدان دادن به بازیکنان جوانش، تیم یکدستی را تشکیل داد که خیلی خوب کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من با توجه به سطح فنی بالای استقلال در فصل گذشته، نیازی به این همه تغییرات نبود ولی به هرحال این دیدگاه خود آقای منصوریان بوده و مدیریت باشگاه هم باید خواسته های سرمربی تیم را برآورده سازد.استقلال در این فصل تیم ستاره داری است که بازیکن خیلی خوب زیادی دارد که انشالله بتواند فصل را با قهرمانی به پایان برساند.

شما مدیرعامل محبوبی بین استقلالی‌ها هستید. علی فتح الله زاده چگونه به این محبوبیت دست یافت؟

من هیچوقت استقلال را به عنوان یک شغل انتخاب نکردم بلکه استقلال برای من به عنوان یک عشق مطرح بود و همه هواداران به خوبی می دانند که در زمان مدیرعاملی من از درآمدهای۳۰میلیاردی خبری نبود و نهایتا سه میلیارد به ما پول می دادند و بقیه هزینه‌ها را باید خودم تامین می کردم، به همین دلیل وقتی لازم بود ماشین، تلویزیون، خانه، چک شخصی و ... را به بازیکنان می دادم که با گذشت چند سال، هنوز هم درگیری های زیادی از این بابت دارم. من در استقلال با عشق کار می کردم و این موضوعی نبود که از چشمان تیزبین هواداران دور بماند. آنها می دیدند که من صادقانه کار می کنم و تیمی که آنها دوستش دارند، من عاشقش هستم به همین دلیل تا این حد بنده لطف دارند.

زمانی که به عنوان مدیرعامل در استقلال حضور داشتید، علاقه زیادی به بمب ترکاندن داشتید و افتخاری، مدیرعامل فعلی استقلال هم گویا می خواهد ادامه دهنده راه شما در ترکاندن بمب باشد.

بمب تنها یک بار می ترکد و برای ترکاندن باید بمب دیگری بیاورید. در مجموع این لفظی بوده که دوستان مطبوعاتی برای من به کار می بردند. هوادار جذب بهترین بازیکن لیگ را ترکاندن بمب تلقی می کند و زمانی که چنین بازیکنی را جذب می کنید، خوشحال می شود. به همین دلیل در زمان مدیرعاملی ام سعی می کردم دو یا سه نفر از بهترین بازیکنان لیگ را جذب کنم تا موجب خوشحالی هواداران شوم. زمانی که شما برای جوانان کار می کنید، باید دل خود را کنار گذاشته و باب میل و خواسته قلبی آنها کار کنید

در هفته های گذشته درگیری بین شما و علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال در مطبوعات به وجود آمده بود، داستان از چه قرار بود؟

من و آقای منصوریان از یک خانواده هستیم. ایشان در زمان مدیرعاملی من در استقلال بازیکن، کاپیتان و مربی استقلال بوده و هیچ درگیری با یکدیگر نداشتیم. من، منصوریان را نصیحتی کردم که شاید کمی تند بوده باشد ولی در حالی که خیلی ها او را تحریک می کردند تا جواب تندی به من بدهد، حرمت ها را زیر پا نگذاشت زیرا می دانست که من از سر دلسوزی آن حرف ها را زدم و اگر تحقیق کنید متوجه می شوید که از روزی که من آن مصاحبه را انجام دادم منصوریان و استقلال روی نوار پیروزی گام بر می داشتند، به طوری که همه بازی ها را با برد پشت سر گذاشت. در واقع من فکر می کنم حرف هایم تلنگری بود تا منصوریان متوجه شود که نباید ناامید شد بلکه باید تلاشش را بیشتر کند و شما دیدید پس از آن اتفاقات استقلال و منصوریان تقریبا۹۰درصد مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

شما در طول فعالیت تان به عنوان مدیرعامل استقلال با بازیکنان زیادی کار کرده اید ولی همواره از فرهاد مجیدی به نیکی یاد می کنید. علاقه شما به مجیدی دلیل خاصی دارد؟

زمانی که من فرهاد مجیدی را به استقلال آوردم، علیرغم سن کمی که داشت از تکنیک بالایی برخوردار بود، به طوری که من می دیدم از سطح فنی بالایی، حتی بالاتر از آسیا برخوردار است و می تواند در آینده به چهره ای محبوب و اسطوره تبدیل شود. به همین دلیل خیلی از او مراقبت می کردم که همین مراقبت ها بین ما رابطه ای پدر و فرزندی ایجاد کرد که این علاقه دو طرفه تا امروز ادامه پیدا کرد و هنوز هم به دلیل علاقه ای که بین ما به وجود آمده خیلی او را دوست دارم و هنوز هم مراقبش هستم و شک ندارم فرهاد یک روز کار بسیار بزرگی برای فوتبال ایران انجام خواهد داد.

هنوز هم به کار در استقلال علاقه دارید؟

بله مگر می شود که علاقه نداشته باشم؟ به هر حال اگر فرصتی باشد و استقلال به من نیاز داشته باشد، هیچوقت به این تیم نه نمی‌گویم.

گویا به اردوی نساجی در سرعین رفته بودید.

از لحظه ای که به اردو نساجی آمده ام، خیلی ها گفته اند که آمده تا عضو هیات مدیره و یا مدیرعامل این باشگاه شوم. در حالی که اگر به دنبال پست و مقام بودم، در همین چند وقت اخیر که در جایی فعالیت ندارم، چندین باشگاه لیگ برتری برای مدیرعاملی و یا ریاست هیات مدیره به من پیشنهاد شده که قبول نکردم. من دوستی بسیار نزدیکی با آقایان پرهام و صنیعی فر، مالکان باشگاه نساجی دارم و آنها از من خواستند تا به عنوان مشاور در کنارشان حضور داشته و به آنها برای رسیدن به هدف شان کمک کنم که از همین جا اعلام می کنم که هر کمکی از دستم ساخته باشد برای موفقیت نساجی قائمشهر دریغ نمی کنم زیرا واقعا حیف است تیمی با این همه هوادار در لیگ برتر حضور نداشته باشد.

تا به حال سابقه مدیریت یا مشاوره ای در لیگ آزادگان دارید؟

بله، من پیش از این هم یکبار به عنوان مشاور در خدمت تراکتورسازی، زمانی که این تیم در لیگ یک حضور داشت، بوده ام که با دعوت آقای شفق، مدیرعامل وقت تراکتورسازی این کار را پذیرفتم و در نهایت هم با کمک همه دوستان، تراکتورسازی به لیگ برتر صعود کرد. امیدوارم با کمک و مشاوره من، نساجی، این تیم دوست داشتنی، محبوب و پرطرفدار مازندرانی ها هم لیگ برتری شود.

با توجه به تجربه ای که دارید و دو بازی تدارکاتی که از نساجی دیده اید، آیا این تیم می تواند آرزوی قائمشهری ها را مبنی بر صعود به لیگ برتر برآورده سازد؟

تیم های دیگر سرمایه گذاری هنگفتی کرده اند ولی با توجه به شناختی که از توان مدیرعامل و کادرفنی نساجی دارم، کار بسیار سختی است ولی خیلی امیدوار هستم.

در صورت مدیرعاملی استقلال، آیا سرمربی تیم تان فرهاد مجیدی است؟

فرهاد خیلی عاقل است و طبق صحبت هایی که با هم انجام دادیم، قرار شد اگر روزی در چنین شرایطی قرار گرفتیم، یک مربی بزرگ خارجی بیاوریم و فرهاد مجیدی به عنوان دستیار اول در کنارش حضور داشته و کمک کند.

استقلال در فصل پیش رو چه مقامی را کسب خواهد کرد؟

منصوریان یک مربی استقلالی است که شبانه روز تلاش می کند تا در این تیم موفق شود و فکر می کنم اگر باز هم تلاشش را بیشتر کند قطعا می تواند با استقلال قهرمان شده و یک جام به جام های باشگاه اضافه کند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!