Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش به تخصیص ۱۳۷ میلیارد تومان به بخش عشایر در برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: بیش از 181 هزار دانش آموز عشایر در 12 هزار و 105 کلاس درس تحت پوشش قرار دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده در افتتاحیه اردوی دانش آموزان عشایر بخش دختران اظهار کرد: در حال حاضر 6100 عشایر در کشور داریم و 12 هزار و 105 کلاس درس همراه با بیش از 181 هزار دانش آموز در آموزش وپرورش در حال بهره گیری از خدمات آموزشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش افزود: 16 هزار 968 نفر نیروی انسانی در بخش عشایر خدمت رسانی می کنند که در فضاهایی همانند چادر، کانکس وکپر مشغول فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: در اردوها بیش از 573 دانش آموز، 44 مربی و 22 همراه مربی از تمامی مقاطع تحصیلی شرکت کرده اند.

حکیم زاده با بیان این که دانش آموزان همگی زیارت اولی هستند، خاطر نشان کرد: آموزش وپرورش عشایر با نام بنیان گذار خود، استاد بهمن بیگی گره خورده است که تلاش کرد بدون تغییر سبک زندگی آموزش و تعلیم را به دل عشایر ببرد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش افزود: در نظر داریم طرح فرهنگی با اعطای مدال"بهمن بیگی" از زحمت کشان عرصه آموزش عشایرتشکر کنیم.

وی با اشاره به این که در برنامه ششم توسعه 137 میلیارد تومان بودجه به بخش عشایر اختصاص داده شده است، بیان کرد: از وزیر آموزش وپرورش درخواست داریم به واسطه زحمات زیاد معلمان عشایر، سختی کار به این قشر کم توقع تعلق گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از معلمان نمونه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز و به ویژه شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری شهید مبارزه با جهل بود و کار معلمی نیز همین است بزرگی اندیشه و عظمت فکری این استاد باعث شده تا سالروز شهادتش به نام روز معلم نامگذاری شود.

محمودزاده افزود: رمز ماندگاری معلمان بزرگ خلوص آنها بود معلمانی که یاد و خاطرشان ماندگار شده است برای رضای خداوند و برای مردم کار می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه رفتار یک معلم می‌تواند مسیر زندگی یک دانش آموز را تغییر دهد ادامه داد: صلاحیت و مرجعیت علمی باعث می‌شود تا نفوذ کلام اتفاق بیافتد لذا توانمندسازی معلمان و دانش نظری، تخصصی و تربیتی آنان اهمیت زیادی دارد.

محمودزاده خودسازی در محضر استادان، تواضع، سخاوت و گشاده دستی در تعلیم دانش را از شاخص‌هایی عنوان کرد که باعث ماندگاری نام معلمان می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی افزود: نقش پرورشی، تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش باید پررنگ‌تر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تبریک روز معلم گفت: وظیفه اصلی معلمان تربیت است. معلم مسئول تربیت نسل آینده است که باید برای این منظور به نحو شایسته قدم برداریم.

سعادتی افزود: سال ۱۴۰۳ سال اجرایی شدن سند تحول است و باید استان ما در این زمینه پیشقدم باشد.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش