Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی اعلام کرد که مشهد میزبان جلسه آینده شورای عالی اصلاح‌طلبان خواهد بود.محمدرضا حیدری رییس شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی در ادامه نشست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با شوراهای اصلاح‌طلبان مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه لیست امید در مشهد با رای قاطع پیروز شد، گفت: در مشهد همه نگران افتراق میان اصلاح‌طلبان بودند اما از آنجایی که در ترکیب لیست به نقش اقلیت و اکثریت توجه شد، شاهد ایجاد صداهای مختلف نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری ادامه داد: با آنکه آقای رییسی در مشهد از روحانی رای بیشتری آورد اما این لیست امید بود که قاطعانه در انتخابات شورای شهر پیروز شد و این در حالی است که هیچ اسپانسری به سمت ما نیامد و همه به سمت ستاد روحانی و انتخابات ریاست‌جمهوری جذب شدند.

رییس شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی با اشاره به تهمت‌هایی که در مورد تقلب در انتخابات شورای شهر مشهد زده می‌شد، خاطرنشان کرد: ‌استدلال می‌کردند مگر می‌شود در مشهد که مرکز اصولگرایان پایداری است رای نیاوریم اما شاهد بودیم دو بار رای‌ها شمرده شد اما تغییری صورت نگرفت.

او با تاکید بر اینکه اکثریت شورا‌ها یک شهرداری ورشکسته تحویل می‌گیرند، افزود: در این شرایط اگر دولت از شهرداری‌ها حمایت نکند در عمل شاهد هیچ‌گونه پیشرفتی نخواهیم بود. از سوی دیگر دو لایحه نامناسب، لایحه عوارض سوخت و لایحه ارزش افزوده، در حال حاضر در مجلس است که شرایط را از آنچه امروز وجود دارد در شهرداری‌ها بد‌تر خواهد کرد. همچنین خواسته بعدی ما این است که در راستای ارتقای نظام شورایی سازمان امور شهرداری‌ها نیز به سطح ریاست جمهوری ارتقا یابد. از سوی دیگر اگر شورای عالی استان‌ها نتواند بالاخره به نیازی پاسخ دهد دلیلی برای ادامه کار آن وجود ندارد.

رییس شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی در انتهای سخنانش اعلام کرد که مشهد میزبان جلسه آینده شورای عالی اصلاح‌طلبان خواهد بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است

ایسنا/لرستان نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است.

سید عزیزالله میربراتی در جلسه شهرداران و شورای شهر با استاندار لرستان که در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: در اصل قانون اساسی در رابطه با شوراها صحبت شده که این اهمیت کار آنها را می‌رساند.

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت مسئله عمده شهرهای کوچک است، افزود: شهرهای کوچک به مانند شهرهای بزرگ دیده شوند.

میربراتی یکی از معضلات استان را نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها عنوان کرد و یادآور شد: انتظار داریم کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک را ببینند و این در حالیست که کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک دیده شود.

وی بیان کرد: ارزش افزوده شهرداری‌ها در شهرهای کوچک ناچیز است که ضرورت دارد این مهم مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها یکی از معضلات استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟