Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از ظهر امروز با حضور مردم ولایتمدار شهرستان خلخال، مسؤولان‌، اعضای شورای تامین، کارکنان سپاه و نیروی انتظامی و تیپ 40 پیاده سراب ارتش جمهوری اسلامی ایران پیکر شهید حاج حسین ابراهیمی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلخال تشییع شد.

مردم به یاد رشادت‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس همچون سال‌های جنگ پیکر شهید جانباز حاج حسین ابراهیمی از جانبازان قطع نخاع عملیات بیت‌المقدس در سال 1361 را در آغوش کشیدند و او را تا مزار شهدای خلخال همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید حاج حسین ابراهیمی 35 سال رنج جانبازی را در شهرستان خلخال تحمل و در 21 تیرماه 1396 به خیل شهدا پیوست.

حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در مراسم تشییع پیکراین شهید در خلخال گفت: صبوری خانواده این شهید بزرگترین ویژگی یک خانواده شهید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امنیتی که امروز داریم در سایه مجاهدت همین شهدا بود که شهید حاج حسین ابراهیمی نمونه‌ای از صبورترین جانبازان بود و زحمات این شهید شایسته تقدیر است.

این شهید والامقام از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در جاده اهواز به خرمشهر از ناحیه سر بر اثر ترکش خمپاره و از ناحیه کمر قطع نخاع شده و به گفته همرزمانش ایشان همیشه در منطقه عملیاتی که حضور داشتند سحرخیز و پیرو ولایت بود و عاشق امام خامنه‌ای بود.

به پاس رشادت‌های این جانباز شهید امروز کارکنان تیپ 40 پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران از شهر سراب و اردبیل در خلخال حضور یافتند و با نواختن موزیک شهادت این شهید را تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند.

گزارش از سید مصطفی مرادخانی

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه

دریافت 17 MB کد خبر 6096865

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد