Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:52:07 GMT

اختلافات داخلی بزرگترین آفت کشور است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۵۵۳۷

اختلافات داخلی بزرگترین آفت کشور است

فرماندار شهرستان ری گفت: متاسفانه آفتی که روزبه روز در کشور ما درحال گسترش است، اختلافات داخلی و دامن زدن به منازعات سیاسی است که برای امنیت ملی و انقلاب ما بسیار خطرساز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازآفتاب ری،درمراسم تکریمو معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرری که با حضور حجت الاسلام نوری‌زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری و جمعی از فعالان و مبلغان قرآنی در اداره تبلیغات اسلامی شهرری برگزار شد،حجت الاسلام علی کنگرلو به عنوان رئیس جدید معرفی وحجت الاسلام داود ضمیر رضوانی رئیس سابق این ادارهتودیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان ری در این مراسم اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در تحکیم مبانی فرهنگی و مذهبی نقش بسزایی دارد و باتوجه به این‌که با هیئات مذهبی در ارتباط است، یک سازمان تاثیرگذار محسوب می‌شود.

جمالی پور گفت: صادقی کیا و رضازادهمدیران قبلی این اداره زحمات زیادی کشیدند و فعالیت‌های اثرگذاریدر حوزه فرهنگی و مذهبی شهرستان از جمله مناسبت های اربعین و عاشورا داشتند و امیدوارم رئیس جدید نیز با ثبات خود در مدیریت بتواند با برنامه‌ریزی مناسب در آموزش و ترویج فرهنگ اسلامی موفق شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مذهبی شهرری، تصریح کرد: ری یک شهر ویژه است و بیشترین مناسبت‌های مذهبی در این شهر برگزار می شود و در کنار این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، فعالیت‌های مختلف اجتماعی نیز از سوی مردم انجام می‌گیرد که همگی تاثیرگذار هستند.

معاون استاندار تهران ادامه داد:تبلیغات اسلامی باید بتواند این ظرفیت های ویژه را کنار هم قرار بدهد و در جهت خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی به کار ببرد.

جمالی پور با اشاره به کارنامه درخشان کنگرلو در اسلامشهر گفت: امیدوارم با حضور وی در این سازمان و ثباتش در مدیریت،موضوعات مرتبط با حوزه فرهنگی مذهبی شهرستان سامان پیدا بکند.

وی با بیان این‌که حوزه فرهنگ مهمترین حوزه کشور است، تصریح کرد: امروز بزرگترین آسیب کشور ما از حوزه فرهنگی و اجتماعی است و اگر در مسائل این حوزه‌هادرست برنامه ریزی نکنیم معضلات کشور حل نمی‌شود.

دامن زدن به اختلافاتداخلی بزرگترین تهدید برایکشور است

فرماندار شهرستان ری ادامه داد: متاسفانه آفتی که روزبه روز در کشور ما درحال گسترش است، اختلافات داخلی و دامن زدن به منازعات بی‌اساس است کهبرای امنیت ملی و انقلاب ما بسیار خطرساز است و هیچ نتیجه‌ای جز خسارت و هدررفت سرمایه ندارد.

جمالی پور با توجه به شرایط حساس کشور گفت: در یک سال اخیر به واسطه تحولات جهانی موقعیت ما حساس تر شده و دشمنان جمهوری اسلامی برای براندازی نظامدست به هر توطئه‌ای می زنند. در اوایل انقلاب با ترور و سپس جنگ تحمیلی و اکنون نیز با تهاجم فرهنگی و همچنین تفرقه افکنی بین مسئولین،انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

وی اضافه کرد:این رفتارها علاوه براینکه آسیب جدی بر نظام وارد می کند، باور و اعتقاد مردم را نیزکمرنگ می کند و من امیدوارم که همه مردم و مسئولین با درک درست از شرایط کشور از دامن زدن به این تفرقه‌ها جلوگیری کنند.

معاون استاندار تهران با اشاره به وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام(ره) ابراز کرد: یکی از دغدغه های امام راحل این بود که اگر دشمن بتواند بین مسئولین نفوذ پیدا کند و سرمایه های انسانی را مقابل هم قرار بدهد به راحتی می تواند به اهدافش برسد.

جمالی پور تاکید کرد: امروز وظایف ما بسیار حساس است و همه جریانهای، سیاسی و مذهبی و همه نخبگان باید توجه کنند که امروز در معرض تهدیدات متعدد فرهنگی و نظامی قرارداریم و اگر تشخیص و بصیرت ما درست نباشد، به یقین ما عنصری برای تحقق اهداف دشمن خواهیم بود.

وی ادامه داد:اگر هریک از عناصر داخلی درک درستی از شرایط و موضوعات کشور نداشته باشند، با رفتار و کردار اشتباه خود تبدیل به عنصری می‌شود که در اختیار دشمن است و امروز این موضوع تهدید جدی برای جامعه است.

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکهدرک، بینش و آگاهی ما خیلی مهم است، اظهار داشت:کسانی که در حوزه های فرهنگی مذهبی فعالیت می کنند رسالت مهمتری دارند وسازمان تبلیغات اسلامی که ظرفیت عظیمی از حوزه‌های علمیه را در اختیار دارد باید بتواند از ظرفیت تمام گروه‌ها استفاده کند.

جمالی پوربا اشاره به برخی تقسیم‌بندی‌های سیاسی که برای ضربه زدن به نظام طراحی شده‌اند، گفت: اینتقسیم‌بندی‌ها تا جایی اعتبار و ارزش دارد که تمامیت ارزی، امنیت ملی و هویت دینی و نظام اسلامی را دچار تهدید نکند.

وی با تاکید بر اینکهمبادا نگاه های سیاسی و رفتارهای ما باعث جولان دادندشمنبشود، اذعان داشت:متاسفانه امروز این مسائل را می بینیم، نوع برخوردها و پرخاشگری هایی که در جامعه شکل می گیرد تهدید جدی برای نظام است و لذا برای حفظ کشور و انقلابمان باید همدیگر را تحمل بکنیم.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه رفتارهای پیامبر و ائمه سراسر درس است، گفت: در تمام مراحل زندگی و در رفتارهای اجتماعی و سیاسی خوداین بزرگان را الگو قرار بدهیم و با سعه صدر انقلاب و کشور را از دست دشمنان مصون بداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در اولین روز از سفر رسمی‌اش به ارمنستان وارد ایروان شد تا برنامه مبادلات فرهنگی با این کشور را توسعه دهد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ـ که توسط مقامات ارشد ارمنی و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران استقبال شد، طی ضیافت شامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران به بحث و تبادل‌نظر در مورد موضوعات و مسایل فرهنگی پرداخت.

در جریان این سفر که نشان‌دهنده حسن نیت و علاقمندی به تعمیق روابط فرهنگی بین دو کشور است، قرار است تفاهم‌نامه‌ای برای استحکام بخشیدن به همکاری‌های فرهنگی و هنری امضا شود. پاپویان (رییس مرکز امور بین‌الملل و دیاسپرای وزارت فرهنگ ارمنستان) نیز ابراز امیدواری کرد که این سفر به تحکیم و گسترش روابط فرهنگی دوجانبه منتهی شود.

 بنا بر اعلام این خبر در مدت اقامت حجت‌الاسلام و المسلمین ایمانی‌پور در ارمنستان قرار است  که با اسقف اعظم کلیسای جامع آچمیادزین،‌ وزیر فرهنگ، علوم و ورزش ارمنستان و معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگوهایی داشته باشد.

این سفر همچنین شامل دیدار با رییس دانشگاه دولتی ایروان و ملاقات با اساتید و دانشجویان رشته ایران‌شناسی و زبان و ادبیات فارسی می‌باشد و انتظار می‌رود که به توسعه همکاری‌های دانشگاهی و فرهنگی بین دو کشور کمک کند.

با امضای برنامه‌های مبادلات فرهنگی میان ارمنستان و ایران دو کشور در انتظار فرصت‌های جدید برای ارتباطات عمیق‌تر و مبادله تجربیات در زمینه‌های فرهنگی، زبانی، هنری و آموزشی هستند.

در این سفر، حمید مصطفوی (مدیر کل اداره‌کل مبادلات فرهنگی سازمان‌های بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و حسین دیوسالار (مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • ◄ واردات لوکوموتیو آری یا خیر؟
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد