Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- اجرای همگانی تئاتر «داستان باغ وحش» از ادوارد آلبی از پنجشنبه شب به کارگردانی نادعلی شجاعی در حیاط کتابخانه ملی فارس آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تئاتر «داستان باغ وحش» با بازی« نادعلی شجاعی و حسین قهرمانی » داستان مردی است که به عادت هر روزه روی نیمکت پارک در حال مطالعه است اما حضور مردی جوان داستان آن روز را تغییر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان باغ وحش در موسسه فرهنگی و هنری پیرسوک با همکاری موسسه فرهنگی شهر آفتاب تولید شده است و به همت کتابخانه و مرکز اسناد ملی در فضای باز کتابخانه ملی به روی صحنه می رود.

داستان باغ وحش یکی از اصلی ترین نمایشنامه هایی است که در سراسر دنیا و توسط گروه های بیشماری به روی صحنه رفت و اینک در شیراز نادعلی شجاعی این متن را به سیاقی دیگر مورد توجه قرار داده است.

نادعلی شجاعی کارگردان ، بازیگر و مدرس ، دانش آموخته کارگردانی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. او فعالیت خود را از دهه ۶۰ آغاز نموده و علاوه بر کارگردانی تئاتر و فیلمسازی، بازی در نمایش های «خواستگاری»، «بیا تا گل برافشانیم»، «خوشه های خاکستری»، «عشق آباد»، «تابستانی ها» و... را در کارنامه خود دارد.

وی یکی از موثرترین چهره های تئاتر فارس است که در دهه ۷۰ با راه اندازی کارگاه تئاتر مهر و آموزش های مدرن و خلاقانه تئاتر توانست چهره های مختلف و خلاقی را به تئاتر و سینما معرفی کند که تاکنون فعالیت خود را ادامه داده اند.

شجاعی در ادامه با تاسیس گروه تئاتر مهر و اجرای نمایش های مختلف توسط هنرجویان کارگاه مهر، تا سالها یکی از موفق ترین گروه های نمایشی کشور به شمار می رفت؛ از جمله نمایش های تولید شده در گروه و کارگاه تئاتر مهر می توان به «قصه های درگوشی» و «رقص روی لیوان ها»( امیررضا کوهستانی)، «ارتفاع و تابستانی ها»(دانیال طیبان)، «کبودان و اسفندیار»، «نخستین آدم»(نادعلی شجاعی ) و... اشاره کرد که همگی حضوری موفق در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی و اجراهای عموم داشته اند. آخرین اثر نمایشی کارگردانی شده توسط نادعلی شجاعی نمایش «سه روایت از زندگی» نوشته یاسمینا رضا بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تئاتر «داستان باغ وحش» در موسسه فرهنگی و هنری پیرسوک با همکاری موسسه فرهنگی شهر آفتاب تولید شده است و به همت کتابخانه و مرکز اسناد ملی، تا ۶ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۱ در فضای باز و محوطه کتابخانه و مرکز اسناد ملی فارس واقع در خیابان حافظ به صحنه می رود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # کروکودیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • (ویدئو) حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ